Dem som startat IVF maj/juni
Hej vänner. Idag är dagen då jag ska få mitt befruktade ägg insprutat. Är så nervös, behöver råd och tips.
Sen är det trevligt om vi som börjat ungefär samtidigt kan följas upp :)
Hej vänner. Idag är dagen då jag ska få mitt befruktade ägg insprutat. Är så nervös, behöver råd och tips.
Sen är det trevligt om vi som börjat ungefär samtidigt kan följas upp :)
Minus.
Minus.
Håller tummarna! :)
Nu ruvar jag! 1a embryot dem tinade upp klarade sig. Så har 4 kvar i frysen. Nu börjar en jobbig väntan. Hoppas!!
Testade imorse. Inte positivt. Det kan vara för tidigt jag vet men hoppet sjunker ändå lite. Det syns dock ett svagt streck i testrutan. Vad tror ni? Enligt testet skulle man då testa igen inom 48 h. Jag har egentligen testdag på lördag, är på ruvardag 12 idag. Ingen mens i sikte.. Någon mer som fått testdag en lördag? Kan ju inte ringa kliniken å tala om svaret., funderar på å testa på fredag igen och ringa då.
Åh nej :( det är inte för tidigt då? Har du några ägg i frysen? Kram på dig
Minus.
Ni som har erfarenhet av lutinus - är mensen alltid sen när man tar vaggisarna lr hur funkar det?
Helnil_: Jag tycker det ser positivt ut, inget tvivel om att det är två streck!
Nej, idag är testdagen. Har en blastocyst i frysen.
Åh nej :( det är inte för tidigt då? Har du några ägg i frysen? Kram på dig
Detta var vårt första försök.
De gånger jag testade negativt uteblev mensen tills jag slutade med lutinus. Tyvärr, för i och med att mensen höll sig borta levde hoppet lite.
Ahla: Beklagar att det blev minus! Hoppas ni vill försöka igen. Ni verkar ju ha perekta förutsättningar, men tyvärr är det nog så att man kanske måste försöka många gånger. Hur många försök har ni gjort?
Gweny: Härligt att ägget klarade uptiningen! Grattis tll ruvarstatus. Hoppas på ett fint plus snart.
Tussebus: Låter ju jättelovande! Hoppas det tyder på en graviditet. Nr är det testdag?
Helnil_: Hur ska man läsa resultatet på testet då, räcker det inte med två streck?
Jag tror egentligen att det skall vara ett starkt streck :) och det är det ju inte! Så mest därför jag blir osäker :)
Helnil_: Jag tycker det ser positivt ut, inget tvivel om att det är två streck!