Dem som startat IVF maj/juni
Hej vänner. Idag är dagen då jag ska få mitt befruktade ägg insprutat. Är så nervös, behöver råd och tips.
Sen är det trevligt om vi som börjat ungefär samtidigt kan följas upp :)
Hej vänner. Idag är dagen då jag ska få mitt befruktade ägg insprutat. Är så nervös, behöver råd och tips.
Sen är det trevligt om vi som börjat ungefär samtidigt kan följas upp :)
Nu är äggplocket gjort, allt gick bra och de fick ut 11 ägg!! Så allt gick bra trots att jag inte fick i mig hela ovitrelle sprutan. Dom var lite oroliga innan så alla blev väldigt glada när det lyckades!! Jag är så glad och måste säga att det inte alls var särskilt farligt , och då hade de även problem på ena sidan, en till läkare fick komma in och dom fick greja på en hel del innan det var klart. Återföring på fredag!
Nu är äggplocket gjort, allt gick bra och de fick ut 11 ägg!! Så allt gick bra trots att jag inte fick i mig hela ovitrelle sprutan. Dom var lite oroliga innan så alla blev väldigt glada när det lyckades!! Jag är så glad och måste säga att det inte alls var särskilt farligt , och då hade de även problem på ena sidan, en till läkare fick komma in och dom fick greja på en hel del innan det var klart. Återföring på fredag!
Jag kommer nog inte kunna sova inatt. Har ingen bra känsla nu.
Jag kommer nog inte kunna sova inatt. Har ingen bra känsla nu.
Såg just att man kan betala för narkos under äggplocket på min klinik. Då kanske jag pallar en gång till i år sen...
Hej! Jag hoppar in här åxå. Td på torsdag 18/6 . Rd 7 idag. Brösten ömmar som attan och magen full med gaser. Pruttar o rapar om vartannat ;) Tror starkt att d e nåt på g. Dottern är åxå övertygad om den saken ;) Hoppas vi har rätt!!
Ni som har erfarenhet av lutinus - är mensen alltid sen när man tar vaggisarna lr hur funkar det?
Nu ruvar jag! 1a embryot dem tinade upp klarade sig. Så har 4 kvar i frysen. Nu börjar en jobbig väntan. Hoppas!!
Minus.