Dem som startat IVF maj/juni
Hej vänner. Idag är dagen då jag ska få mitt befruktade ägg insprutat. Är så nervös, behöver råd och tips.
Sen är det trevligt om vi som börjat ungefär samtidigt kan följas upp :)
Hej vänner. Idag är dagen då jag ska få mitt befruktade ägg insprutat. Är så nervös, behöver råd och tips.
Sen är det trevligt om vi som börjat ungefär samtidigt kan följas upp :)
Jag hade åtta. Ett bra antal, tyckte både jag och personalen.
Nu har jag pratat med barnmorskan, hon hade rådfrågat läkaren som tyckte att vi ska komma och göra ett försök. Vi flyttade fram äggplocket ett par timmar i förhoppning om att de skulle hinna växa till sig lite mer.
Alltså jag känner i princip ingenting efter sprutan, har inte gjort det av de andra sprutorna heller. Men nu tänker jag ju direkt att det är för att den inte har gett någon effekt. Åhhhh, vad negativ jag blev. Jag vet sen tidigare att man inte ska ta ut något innan man vet, men det är så svårt!! Man tänker fram och tillbaka, analyserar...
Skicka lite hopp till en nervös själ ;)
Den första veckan var inga problem men nu börjat jag bli både nervös och otålig! Funderar på att tjuvtesta på onsdag.. Jag känner mig annorlunda och mår inte riktigt bra men man vet ju inte varför :) tiden går saaaakta.. Man blir ju orolig för mens när man har molvärk hela tiden men än så länge inget som tyder på mens..
Tack. Har tyckt att "ruvarperioden" varit helt ok fram tills nu. Igår, med tre dygn kvar, började den tärande känslan av ovisshet. Hur känner du dig?
Den första veckan var inga problem men nu börjat jag bli både nervös och otålig! Funderar på att tjuvtesta på onsdag.. Jag känner mig annorlunda och mår inte riktigt bra men man vet ju inte varför :) tiden går saaaakta.. Man blir ju orolig för mens när man har molvärk hela tiden men än så länge inget som tyder på mens..
Jag är på dag 11 idag, testdag på lördag dag 15 men funderar på å testa imorgon :) många får ju testdag runt dag 11 :) jag har också ett 5-dagars, inte ett 2-dagars.
Hej! Jag hoppar in i den här tråden och fördriver lite tid :) Är på ruvardag 11 av 18 och börjar bli så jäkla nervös! Går och kollar om mensen kommit hela tiden :/ Vilken ruvardag är du på?
Jojan>> håller tummarna att det går bra!
Imorgon är det dags för våran återföring FET. Hoppas nu på att allt går bra. Nervöst!!
Åh.... va sakta tiden går!!!!!! Ruvardag 4 idag. Fattar inte att jag måste stå ut till midsommarafton :(
Vilka dagar har vi test på här i gruppen?
Åh.... va sakta tiden går!!!!!! Ruvardag 4 idag. Fattar inte att jag måste stå ut till midsommarafton :(
Jag har testdag 15, på lördag men kommer nog testa imorgon.. Känner mig dock sjukt nervös och jobbar som vanligt hela veckan.. Så ja.. Vi får se hur det går! Jag har ett 5-dagas insatt. Vill bara veta känner jag :/