Linda8110 skrev 2015-11-26 17:36:02 följande:
Tack fina!
Pyret rör på sig, bara lite slö... Vet att den lever i alla fall. Är bara en dålig dag. Spar mina BB besök till dagar när jag ej känner något. Men jag är sååå glad att bo i en stad där det tar 10 minuter med bilen till det BB vi valt samt där det går att få vård om man behöver på några minuter. Skulle jag sitta ute på landet i detta läge skulle jag ha panik jämt haha
Skönt att den rör sig, då är det säkert helt ok. Jag har börjat försöka "visualisera" barnet framför mig. Efter en aktiv dag eller en dag jag själv gjort en del känns det liksom mer naturligt att Liten inte är lika pigg som vanligt. Tänker mig att bebis måste vila rätt mycket och säkert påverkas av alla ljud omkring mig samt hur jag själv mår. Små barn ska ju sova väldigt, väldigt mycket, framförallt när de växer.
Instämmer på den punkten, det är skönt att det är nära in så man kan kasta sig iväg när som helst och inte behöva köra flera mil för att få hjälp.
Love is everything skrev 2015-11-26 19:09:24 följande:
Nu har jag startat en grupp! Sök på samma titel som vi heter här, symbolen är en lila ikon med en nalle på. Ansök om att gå med så godkänner jag!
Åh vad roligt!! Ska skicka en ansökan snarast :D