• Ananas

Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015

Hej!
    Jag plussade i måndags och är nu gravid efter mitt fjärde IVF-syskon-försök. Har en son sedan tidigare, född 2012, som kom till på första IVF-försöket. Jag har ett tidigt missfall i bagaget och känner mig väldigt orolig för att det ska hända igen men försöker glädjas åt mitt positiva resultat.

Jag hoppas ni är fler som vill hänga med här?

Kram

• Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015
  • Love is everything

Den är helt dold förmodligen... Hur löser man det? Antingen skriver ni ert namn här och så lägger jag till er som vän och sen i gruppen eller så måste jag göra den synlig tills alla är tillagda och sen göra den dold.

• Cyanea
    Love is everything skrev 2015-11-26 20:45:05 följande:

Den är helt dold förmodligen... Hur löser man det? Antingen skriver ni ert namn här och så lägger jag till er som vän och sen i gruppen eller så måste jag göra den synlig tills alla är tillagda och sen göra den dold.

Jag tippar på att det är det bästa, så gruppen kan vara hemlig/dold. Vi som vill gå med kan ju skicka PM till dig med namn, så skickar du vänförfrågan och bjuder in :) Hur låter det? 
  • Cyanea

Förresten fick jag tummen ur idag och vaccinerade mig :D Än så länge mår jag bra, bara öm där jag blev stucken. 

• Linda8110
    Cyanea skrev 2015-11-26 22:16:27 följande:

Förresten fick jag tummen ur idag och vaccinerade mig :D Än så länge mår jag bra, bara öm där jag blev stucken. 

Bravo!
    Jag blev inte sjuk tack och lov, men var lite öm i hela kroppen ett par dagar efteråt samt oerhört trött. Men det gick över :)
  • Lady1986
    Cyanea skrev 2015-11-26 22:16:27 följande:

Jag skulle vaccinera mig idag efter besök hos bm. Hon skulle t.o.m följa med mig och visa var jag skulle sitta och vänta. Men sen glömde vi båda bort det haha så jag åkte hem. Får åka in på måndag istället.
  • Cyanea
    Linda8110 skrev 2015-11-27 06:04:54 följande:
    Bravo!
    Jag blev inte sjuk tack och lov, men var lite öm i hela kroppen ett par dagar efteråt samt oerhört trött. Men det gick över :)
    Skönt att höra! Trots min positiva inställning till vaccinationer fick jag nog varenda inbillningssjuka som finns ;) Är idag öm i armen, men annars känner jag inte ett smack av sprutan (så det var verkligen bara inbillningar ;) )
    Lady1986 skrev 2015-11-27 06:57:42 följande:
    Jag skulle vaccinera mig idag efter besök hos bm. Hon skulle t.o.m följa med mig och visa var jag skulle sitta och vänta. Men sen glömde vi båda bort det haha så jag åkte hem. Får åka in på måndag istället.
    Hahaha!!! Minnet alltså ;) 
    Love is everything skrev 2015-11-27 07:17:56 följande:

Skicka ett pm med ditt namn så lägger jag till er på facebook!

Då kommer ett litet PM :D 

• Linda8110
    Love is everything skrev 2015-11-27 07:17:56 följande:

Skicka ett pm med ditt namn så lägger jag till er på facebook!

You've got mail :)
  • Linda8110
    Cyanea skrev 2015-11-27 12:52:44 följande:
    Skönt att höra! Trots min positiva inställning till vaccinationer fick jag nog varenda inbillningssjuka som finns ;) Är idag öm i armen, men annars känner jag inte ett smack av sprutan (så det var verkligen bara inbillningar ;) )
    Lady1986 skrev 2015-11-27 06:57:42 följande:Jag skulle vaccinera mig idag efter besök hos bm. Hon skulle t.o.m följa med mig och visa var jag skulle sitta och vänta. Men sen glömde vi båda bort det haha så jag åkte hem. Får åka in på måndag istället.
    Hahaha!!! Minnet alltså ;) Då kommer ett litet PM :D 

Hihi jag var också öm i armen några dagar :)
  • Cyanea
    Linda8110 skrev 2015-11-27 16:20:28 följande:
    Hihi jag var också öm i armen några dagar :)
    Som att det inte är svårt nog att sova som det är - underbart när det gör ont att ligga på favorit-sidan ;) 
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015