Vi som äntligen är gravida efter IVF i April/Maj 2015
Sitter nu i väntrummet inför rul. Sjukt nervös! :) Håll tummarna för oss <3
Sitter nu i väntrummet inför rul. Sjukt nervös! :) Håll tummarna för oss <3
Det gick strålande! En vild liten krabat med snopp ;) Shit vad häftigt det var! :)
Haha ja jag kommer väl att vara lugn i en vecka typ, sen kommer det väl nya hjärnspöken. Men mer eller mindre orolig kommer man väl alltid vara för sin bebis :) Så roligt att se honom härja omkring och när hon visade snoppen såg jag direkt min brorsa framför mig och tänkte "ojoj!" Mina föräldrar hade fullt upp med hans tempo haha.
Gud vad jag garvade när jag läste detta! "När jag såg snoppen tänkte jag på min brorsa!" Hahahahaha
Jaja, får väl bjuda på den då hahaha :D
Love is everything: V. 21+0, BF 28/1. Väntar en lillebror (Ebbe?) till storebror 3 år.
Linda8110:V.19+1, BF 10/2, väntar första barnet, förmodligen en flicka.
Lady1986: V. 18+4, BF 14/2, väntar första barnet, en pojke.
Stort grattis Nesistas!! :) Låter som att vi hade liknande upplevelser, min ville inte heller riktigt samarbeta utan snurrade runt och hade sig, men till slut så :) Nu njuter vi!
Då ska man ge sig in i barnvagnsdjungeln då! :) Hur ska man kunna välja?? Och hur långt innan bör man beställa?
Vi hade en Kronan Duo till sonen och jag älskade den vagnen. När sonen växt ur liggvagn och sittdel bytte vi till en Kronan sulky och var lika nöjd med den. Kronan äger! Kompakt format på vagnen utvändigt, men ändå rymligt för barnet. Smarta lösningar som jag inte sett på andra vagnar, t ex inbyggd "solkeps" i sufletten, handtag fram för att kunna lyfta vagnen säkert (t ex nedför trappor, bussar etc) och uppfällbart ryggstöd i liggdelen när bebis vill börja se lite mer av omvärlden. Även bra service om man skulle behöva reservdelar eller tillbehör. Det blir en Kronan igen, alla gånger. Åk och titta på de vagnarna, ni kommer inte bli besvikna.
/Nesistas
Igårkväll fick även sambon känna en knuff utanpå magen :) Han skrek helt uppspelt "nu kände jag något!!" Haha gud vad jag skrattade, det är ju så coolt!