Cyanea skrev 2015-11-22 13:24:23 följande:
Vecka 30+1 - det känns helt sjukt! Nyss hurrades det för att man gått halvvägs vid v. 20, nu är det liksom... Ännu närmre!!
Har haft en kass vecka matmässigt. Knappt fått i mig något och magen har varit katastrof. Ändå har jag gått upp 1/2 kg på en vecka!!! Antar att det innebär att vätskan börjat ansamlas ;)
Har inte haft mer än någon enstaka ond sammandragning sedan i torsdags, så jag antar att den värsta "faran" är över, tack och lov :)
Imorgon ska vi på första mötet med föräldragruppen :D Det ska bli sjukt spännande. Sen har vi även Profylax på onsdag! Och MVC-psykolog på torsdag...! Mycket MVC i veckan ;)
Har ni snö hemma hos er? Inte vi... men alla andra verkar ha ;) Hoppas ni haft en underbar helg och att en fantastisk vecka väntar! Uppdatera gärna med hur ni mår, jag är nyfiken :) KRAM på er!
Oj oj, det är inte långt kvar nu alltså! :) Skönt att sammandragningarna har upphört. Jag tycker att.det är svårt att veta ibland om det är bebis som trycker ut sig lr om det är sammandragningar? Jag har iaf inte alls ont av mina, det bara spänner till och håller i sig en stund.
Inge snö här heller. Men det börjar bli kallt och halt och jag tror jag ska börja skippa cykeln till jobbet nu och ta bussen. Har tre veckor kvar att jobba nu, det är väldigt overkligt :)