FrunIHuset skrev 2015-05-22 18:47:44 följande:
Det digitala visade "bara" 2-3 veckor. Känns som det borde visa mer... men får väl vänta ett tag till ;)
Ska till mvc den 28/5 så ska be om ett test där då. Är så rädd för missfall så det är sjukt!
Längtar efter mer symtom. Kan bli illamående vid matdoft men tror det är inbillning. Tröttheten är jobbig då jag har ett jobb inom kundservice men ser det som positivt eftersom det är det enda symtomet jag har ;)
Usch ja, jag är också superrädd för missfall. Men det går ju faktiskt bra i majoriteten av upptäckta graviditeter... man får försöka tänka så. Hade du haft missfall tidigare? Jag hade ett tidigt missfall i början av året & vill helst inte behöva gå igenom det igen. Inte för at det var superjobbigt psykiskt, det gick över ganska snabbt, men jag vill slippa hormoner igen då jag blivit överstimulerad alla gånger jag gjort färskförsök och nu har vi inga kvar i frysen
Tror inte man ska titta så mkt på veckoindikatorn då det är så individuellt hur höga hcg-nivåer man har/får. Men tar du om en vecka igen så borde det ju iaf ökat till 3-4 veckor.
Jag kom på ett sympom till. Jag får såna värmeattacker och så hettar det i ansiktet.
Nu ikväll mår jag lite konstigt. Vet inte om jag är hungrig eller illamående... hmmm. Och som du säger är tröttheten jobbig.