Love is everything skrev 2015-10-02 20:31:59 följande:
Har läst allt ni skrivit, men inte orkat svara på allt... Har fruktansvärd foglossning, var hos sjukgymnasten igår och jag ska köpa ett foglossningsbälte, börja med gympa i varmvattenbassäng och har fått låna hem en TENS-apparat.
Har förresten fyllt i och skrivit ut allt som rör graviditetspenningen nu. Jag hoppas kunna jobba tom fre 15 dec, 6 veckor innan bf! Hoppas jag orkar med det...
För övrigt lever lillpojken rövare hela tiden och kulan är stor och härlig! Här kommer en bild nu i vecka 24!
Jag har ett bälte. Jag är inte så stillasittande i mitt jobb, utan varvar hela tiden mellan sitta och stå/gå/springa så upplever att bältet glider omkring lite, men det är skönt att ha det.
Jag ska också graviditetspenning. Skrev du för hand eller dator? Såg att chefen ska fylla i ett också och svara på om jag skulle ha jobbat den period jag söker för om inte systemet med graviditetspenning fanns. Vad svarar man där? Jag vet ju inte nu hur jag mår om två månader liksom :/ men bm sa att jag skulle få iväg papprena så fort som möjligt.