• Anonym (Mona Lisa)

Har ljugit en del för min kille

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del. Jag är hans andra tjej han har haft sex med. Han har varit i ett tidigare förhållande med en tjej ett par år och aldrig med någon annan. Jag har sagt att jag har vart med 3 killar innan honom, men sanningen är att det förmodligen är över 53. Därutöver säkert ett dussin tjejer. trekanter, gruppsex, gangbangs, bdsm och så.

Det här är egentligen inga grejer jag egentligen velat utan haft en del skumma killar innan. Jag gillar vanligt, enbart med honom. Jag ångrar det mesta. Jag är dessutom närmare 20 än 30 vilket förvärrar saken.

Jag vill sluta ljuga men det är svårt när man snärjt in sig i en massa lögner och man bara fortsätter på det spåret. Han tror att jag har ett ganska oskuldsfullt förflutet men det är en bit ifrån sanningen.    

• Svar på tråden Har ljugit en del för min kille
  • verklighetsförmedlingen

Äsch sådant spelar väl ingen roll. Men om du ändå tycker det är jobbigt så lägg fram det snyggt för honom. Nu såhär när vädret vänder varför inte ställa till med en gårdsfest, du vet, långbord, grillning, kanske tom en dj? Sen när han undrar vilka gästerna är så förklarar du, lekfullt och med glimten i ögat, för honom att du legat med alla där.

Eller så skiter du i att berätta, behåller det för dig själv och går vidare med ditt liv utan att se bakåt.

• Zarch

Ljuga vet jag inte, tidigare sexpartners är något som jag har lärt mig att hålla tyst om.

• Anonym (.)
    Anonym (Mona Lisa) skrev 2015-05-15 21:53:09 följande:

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del. Jag är hans andra tjej han har haft sex med. Han har varit i ett tidigare förhållande med en tjej ett par år och aldrig med någon annan. Jag har sagt att jag har vart med 3 killar innan honom, men sanningen är att det förmodligen är över 53. Därutöver säkert ett dussin tjejer. trekanter, gruppsex, gangbangs, bdsm och så.

Det här är egentligen inga grejer jag egentligen velat utan haft en del skumma killar innan. Jag gillar vanligt, enbart med honom. Jag ångrar det mesta. Jag är dessutom närmare 20 än 30 vilket förvärrar saken.

Jag vill sluta ljuga men det är svårt när man snärjt in sig i en massa lögner och man bara fortsätter på det spåret. Han tror att jag har ett ganska oskuldsfullt förflutet men det är en bit ifrån sanningen.    

Om du berättar sanningen så gör då inte misstaget att hålla tillbaka och bara berätta en ny lögn för honom, på det sättet får han bara informationen på det värsta möjliga sättet nämligen med att undra vad mer det är du inte berättar.

Vad är chansen att han får reda på de här sakerna ändå i framtiden, även om du inte berättar?

Är du vän med de här männen på facebook? Kontaktar de dig emellanåt?
  • Anonym (.)
    Tow2Mater skrev 2015-05-16 03:28:16 följande:

Varfor skulle du berätta nu? Diskuterar ni era forflutna sexliv varje dag runt middagsbordet? Ar det inte dags ni borjar duskutera framtiden istället for det forflutna?

Dom hänger ofta ihop.

Om det ska bli någon framtid beror på det förflutna, något som hon instinktivt vet, eftersom hon mörkade sanningen i utgångsläget.
  • Anonym (.)
    Zarch skrev 2015-05-16 13:34:52 följande:

Ljuga vet jag inte, tidigare sexpartners är något som jag har lärt mig att hålla tyst om.

Varför det?
  • Nenne666
    Anonym (Mona Lisa) skrev 2015-05-15 21:53:09 följande:

Varför nämnde du en siffra från första början? Va hellre tyst än att ljuga. Antalet är ett mindre problem än självaste lögnen.
  • Nenne666
    Anonym (Mona Lisa) skrev 2015-05-15 23:07:21 följande:

Jag har ju redan ljugit en del. Men jag vet inte om jag hade vågat vara ärlig med det tidigt i relationen. Nu vet jag ju att han älskar mig och inte skulle lämna mig oavsett men ändå. Hur berättar jag på ett bra sätt?
    En lögn är en lögn oavsett vad det handlar om. En relation bygger på tillit.
  • Nenne666
    Zarch skrev 2015-05-16 13:34:52 följande:

• Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 18:20:05 följande:
    Varför nämnde du en siffra från första början? Va hellre tyst än att ljuga. Antalet är ett mindre problem än självaste lögnen.
    Vad tror du det betyder när en kvinna kniper ihop och är "tyst" när det gäller sin sexuella historia???

Att hon mörkar sin oskuldsfullhet

Att vara tyst är ju bara samma sak som att säga att man blivit knullad av tre män samtidigt, en i varje hål.

Att vara tyst kan aldrig fungera.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 18:22:11 följande:
    En lögn är en lögn oavsett vad det handlar om. En relation bygger på tillit.
    Hmmm, tilliten i att mörka sanningen för sin partner och tiga då?
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille