Har ljugit en del för min kille
Ljuga vet jag inte, tidigare sexpartners är något som jag har lärt mig att hålla tyst om.
Ljuga vet jag inte, tidigare sexpartners är något som jag har lärt mig att hålla tyst om.
Varför det?
Den tillför visst något eftersom de flesta män vill känna något speciellt för sin flickvän/fru/sambo/mamma till sina barn.
För en kvinna som inte kan ge det, så blir det naturligtvis destruktivt, och det är också de som låter som såhär, "det tillför inget". En omskrivning för att sanningen inte är bra nog utan behöver mörkas.
Och vi vet alla vad det betyder, därmed blir strategin att tiga rätt meningslös.
Mmmm så talar en kvinna som aldrig dejtat kvinnor sannolikt.
Tanken att en relation med en slampa innebär het sex för resten av livet är ett försäljningsargument som slampor håller sig med för at marknadsföra sig själva och andra slampor som bra relationsmaterial.
Sanningen är dock en helt annan. Kvinnors sexualitet är mer komplex än så, och bara för att en kvinna väljer att knulla bartenders på grabbarna grus på mallis eller går igång på att bli gangbangade av män de aldrig sett förut så betyder det inte att de är speciellt bra på att ha konsekvent och frekvent relationssex med sina långtidspartners som de väljer att skaffa barn och hus med.
Ofta är det faktiskt tvärtom. Slampor är ofta bad boy beroende och blir snabbt torra i muttan när det är samma kuk dag efter dag.
Problem 1a är dock att de ljuger vilket den här tråden visar, igen...