• Gert

Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?

Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd. Glad

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
  • Världsmedborgare
    KillBill skrev 2017-01-13 21:09:13 följande:
    Det sjukaste måste ändå vara att Sverigedemokraterna nu har skaffat sig observatörer på olika sjukhus som skickar rapporter om patienter till SDs landstingspolitiker.
    Det är bra dom står där.

För ju mer idioti SD håller på med, ju fortare vaknar de vettiga men desinformerade upp, och lämnar SD med skammen blossande på sina kinder.

Ett parti som vi än en gång fått bevis för, kramar sina nazister och rasister dom har i sina led, trots att deras ledare hävdar nolltolerans mot rasism och nazism.

Läs hela, även chatten mot slutet: goo.gl/tXSbp1
    Stödtelefon för att bekämpa extremism. Numret går till Röda Korset. Tel.nr. 020-100 200
  • KillBill
    Världsmedborgare skrev 2017-01-13 21:21:18 följande:
    Det är bra dom står där.

För ju mer idioti SD håller på med, ju fortare vaknar de vettiga men desinformerade upp, och lämnar SD med skammen blossande på sina kinder.

Ett parti som vi än en gång fått bevis för, kramar sina nazister och rasister dom har i sina led, trots att deras ledare hävdar nolltolerans mot rasism och nazism.

Läs hela, även chatten mot slutet: goo.gl/tXSbp1
    Stödtelefon för att bekämpa extremism. Numret går till Röda Korset. Tel.nr. 020-100 200
    Fy fan vad vidrigt!!!
  • FDFMGA
    KillBill skrev 2017-01-13 21:09:13 följande:
    Det sjukaste måste ändå vara att Sverigedemokraterna nu har skaffat sig observatörer på olika sjukhus som skickar rapporter om patienter till SDs landstingspolitiker.
    Javisst, och där handlar det om SD på landstingsnivå i Sveriges största landsting, inte om ett nazistanstruket SD-par i lilla Sävsjö i Småland.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Abegayle70
    FDFMGA skrev 2017-01-13 20:32:09 följande:
    Ja, sjukvården i alliansens Stockholm är sjuk.

Bästa förutsättningarna i landet till en bra sjukvård men ett av landets sämst fungerande landsting och därmed sämst sjukvård.

Och till på råga på allt står det sverigedemokrater utanför sjukhusen och försöker räkna hur många invandrare det är som uppsöker sjukvården - eftersom rasistflocken i vanlig ordning anser att allt är invandrarnas fel.

www.dn.se/sthlm/sds-dan-kareliusson-om-sjukvardens-kris-vi-har-bevakning-pa-besokarna/
    Men det tar ju aldrig slut. Vakna för helvete? 
    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • Abegayle70
    FDFMGA skrev 2017-01-13 21:46:18 följande:
    Javisst, och där handlar det om SD på landstingsnivå i Sveriges största landsting, inte om ett nazistanstruket SD-par i lilla Sävsjö i Småland.
    Det där nazistparet "ticks all the boxes" för WT. Hemmahosreportgae skulle visa  kylskåp i den ovårdade trädgården, skrotbilar på uppfarten och sydstatsfalagga i fönstret.
    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • Världsmedborgare
    Abegayle70 skrev 2017-01-13 22:41:45 följande:
    Men det tar ju aldrig slut. Vakna för helvete? 
    Klart det aldrig tar slut, för den där "nolltoleransen" som te.x J Åkesson brukar tala om, den är bara en lögn.
    Precis som med allt annat SD-politikerna häver ur sig, och då kommer det altid att finnas de som hyller nazismen kvar i SD:s led.
  • Bakslag
    FDFMGA skrev 2017-01-13 21:46:18 följande:
    Jaha, vad är det för fel på Sävsjö nu då? Just det, de där underutvecklade och inavlade människorna som inte bor innanför tullarna...

Va fan menar du?
  • FDFMGA
    Abegayle70 skrev 2017-01-13 22:44:41 följande:
    Det där nazistparet "ticks all the boxes" för WT. Hemmahosreportgae skulle visa  kylskåp i den ovårdade trädgården, skrotbilar på uppfarten och sydstatsfalagga i fönstret.
    Ja, jag tänkte faktiskt just den tanken när jag såg fotot.

Särskilt hon såg exakt ut som jag förväntade mig.

Har dessutom haft en ingift kvinna av den sorten i släkten tidigare, lyckligtvis är hon "utgift" numerSolig
  • FDFMGA
    Bakslag skrev 2017-01-13 23:28:23 följande:
    Jaha, vad är det för fel på Sävsjö nu då? Just det, de där underutvecklade och inavlade människorna som inte bor innanför tullarna...

Va fan menar du?
    Jag menar att man borde kunna kräva mer av en ledande politiker som är en del av en församling som representerar miljoner människor än en obetydlig politiker i Sävsjö som kanske har 10.000 invånare.

Föraktet du anar är enbart ditt eget. Du får konfrontera dig självSkrattande
  • Bakslag
    FDFMGA skrev 2017-01-13 23:35:19 följande:
    Jag menar att man borde kunna kräva mer av en ledande politiker som är en del av en församling som representerar miljoner människor än en obetydlig politiker i Sävsjö som kanske har 10.000 invånare.

Föraktet du anar är enbart ditt eget. Du får konfrontera dig självSkrattande
    10 000 invånare och dess folkvalda politiker - obetydliga....

Jag behöver inte konfrontera mig alls, jag vet precis vad jag står för!
Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?