• Gert

Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?

Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd. Glad

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2016-09-01 07:01:25 följande:
    Men se då till att inte bli hysterisk och låt bli att anmäla.
    Så var det det där med din oförmåga att förstå text.
    Du vet väl själv vem det är som brukar anmäla här Drömmer
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2016-09-01 07:01:25 följande:
    Testa åtminstone, du ska se att det går. Tänk så här, kanske: Det är ju bara ett internetforum. Och här är det nog bara de närmast sörjande som orkar bry sig om huruvida 30.000 i månaden är en skyhög lön eller inte.
    Man kan ju tycka det. Men gång efter annan är den någon lipsill som inte tål att få sig dig få svar på tal.
    Nu senast var det ju diskussionen om innovation där du var helt ute och cyklade i din läsförståelse. Det var det någon som inte tålde se, så det verkar faktiskt finnas någon här på forumet som bryr sig om just svar på dina inlägg. Konstigt va
  • FDFMGA
    oOOo oOOo skrev 2016-09-01 07:25:40 följande:
    Så var det det där med din oförmåga att förstå text.
    Du vet väl själv vem det är som brukar anmäla här Drömmer
    Hur många gånger ska jag behöva förklara att jag inte inbillar mig att jag har paranormala förmågor.

Nej, jag har ingen aning om vilka som brukar anmäla inlägg eller i hur stor utsträckning.

Jag har iofs noterat att många aktivister från skrikhögern eller SD tror sig veta detta men så är det väldigt mycket kvasi och pseudo över den flocken också.

Ett råd i all välmening är att du slutar vara så struntviktig och därmed också struntar i om du skulle få något inlägg bortplockat, kan ju inte vara bra för blodtrycket att vara så gnälligt kolerisk.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2016-09-01 07:40:49 följande:
    Hur många gånger ska jag behöva förklara att jag inte inbillar mig att jag har paranormala förmågor.
    Helt vanlig läsförståelse fungerar. Felet är kanske att du tror du behöver paranormala förmågor. Det är inte så konstigt för de flesta tror jag vad jag menade.
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2016-09-01 07:40:49 följande:
    Ett råd i all välmening är att du slutar vara så struntviktig och därmed också struntar i om du skulle få något inlägg bortplockat, kan ju inte vara bra för blodtrycket att vara så gnälligt kolerisk.
    Det struntar jag i ja. Det är därför jag aldrig anmäler inlägg.
  • FDFMGA
    oOOo oOOo skrev 2016-09-01 07:42:43 följande:
    Helt vanlig läsförståelse fungerar. Felet är kanske att du tror du behöver paranormala förmågor. Det är inte så konstigt för de flesta tror jag vad jag menade.
    Inte alls.

Det räcker inte med läsförståelse för att man ska kunna veta vem som anmält ett eller flera inlägg som plockets bort.

De meddelanden du får från din folieparabol har ingen relevans för hur modereringen funkar här på FL.

Jag förstår att du inte förstår detta och det är därför jag uppmanar dig att inte vara så struntviktig.

Det är förmodligen många, många fler än du som får inlägg bortplockade, men vi övriga ta det med en klackspark medan du börjar gallskrika och tror att du vet vem som anmält dig. Du kan inte veta det, din folieparabol är inte tillförlitlig.

Hoppas egoforumet kommer igång snart igen, så att du kan spegla dig i dig själv och bli stum av beundranFlört
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2016-09-01 07:50:38 följande:
    Inte alls.

Det räcker inte med läsförståelse för att man ska kunna veta vem som anmält ett eller flera inlägg som plockets bort. 
    Nu är du där igen och kan inte följa en text.

Du lyckades missuppfatta 

"Ja, blir nog inte många inlägg kvar när anmälningshysterin börja verka. Lika komiskt varje gång. "

som givetvis syftade på hur svar på dina inlägg brukar bli kortlivade ungefär i proportion till hur fel du har
    Det lyckades du missförstå och tro att jag pratade om mig själv som om det var sannolikt. 
    Men du läser väl inlägg lika dåligt som svenska jounalister läser engelska när de läser om Trump i utländsk media
  • FDFMGA
    oOOo oOOo skrev 2016-09-01 07:55:00 följande:
    Nu är du där igen och kan inte följa en text.

Du lyckades missuppfatta 

"Ja, blir nog inte många inlägg kvar när anmälningshysterin börja verka. Lika komiskt varje gång. "

som givetvis syftade på hur svar på dina inlägg brukar bli kortlivade ungefär i proportion till hur fel du har smile2.gif
    Det lyckades du missförstå och tro att jag pratade om mig själv som om det var sannolikt. 
    Men du läser väl inlägg lika dåligt som svenska jounalister läser engelska när de läser om Trump i utländsk media smile2.gif
    Det blir nog bra det där O.

Den här tråden handlar om S - inte om O.

kan du inte i stället starta en tråd på egoavdelningen om FL som ett Nordkorea där O inte tillåts komma med sina knivskarpa politiska analyser. Berättelsen om O, typ.

Lycka till! 
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2016-09-01 08:03:43 följande:
    Berättelsen om O, typ.
    Den var ju ny. Hur är det med fantasin
    Kanske dags att lägga undan den från nattduksbordet.
    FDFMGA skrev 2016-09-01 08:03:43 följande:
    kan du inte i stället starta en tråd på egoavdelningen om FL som ett Nordkorea där O inte tillåts komma med sina knivskarpa politiska analyser. 
    Du får nog stå ut med svar på dina inlägg till mig, vad jag vet brukar jag inte initiera så mycket diskussion med dig då du mest skriver strunt. 
  • FDFMGA
    oOOo oOOo skrev 2016-09-01 08:15:13 följande:
    Den var ju ny. Hur är det med fantasin smile2.gif
    Kanske dags att lägga undan den från nattduksbordet.

Du får nog stå ut med svar på dina inlägg till mig, vad jag vet brukar jag inte initiera så mycket diskussion med dig då du mest skriver strunt. 
    Hm, inte har jag dina skriverier på nattduksbordet.

Stilla dig nu O. 

Den här tråden handlar om S inte om O och hens tankar om att hen kan spana in anmälningsfrekvensen på FL.

Kan du inte starta en tråd om det i stället, typ O berättar om hysterin på FL, rapport från en folieparabol smile2.gif
Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?