Novembersmile skrev 2015-09-21 21:56:48 följande:
Avvaktar en månad innan nästa kur ska påbörjas! Lång månad detta kommer bli ! :/ men det är bara att bryta ihop och komma igen!
Jag fick äl dag 15 med första barnet. Och äl dag 19-21 nu på andra försöket med andra barnet. Men fick tyvärr missfall!
BF 2016-05-14
Nej vad tråkigt att höra att du fått mf konstaterat du också! Fick du tid för undersökning direkt när du ringde?
Tillåt dig själv nu och vara ledsen så får ni se framåt sen om ett tag och ge er på nya försök.
Även om det känns fruktansvärt när man är mitt uppe i det så finns det ju trots allt en anledning till att graviditeten inte stannar kvar utan något var troligen fel på fostret som gjorde att det inte kunde utvecklas som det skulle.
Förstår så väl din känsla av att det är evigheter till nästa "riktiga" försök med pergo. Dock kan du ju ha tur och få äl spontant nu efter graviditeten. Ska ju tydligen kunna trigga igång kroppen igen om man fått mf. Fungerade ju dock inte för mig.
Stora styrkekramar till dig! Och du ska veta att vi finns här om du behöver skriva av dig