• Solrosen 83

Syskonförsök med pergotime

Någon mer som är igång med syskonförsök och får hjälp med pergotime?

Jag blev gravid med vår dotter i mars 2013 på tredje enkelkuren pergotime. Nu när hon snart blir 1,5 år känner vi att det är dags för syskon så jag har fått pergotime av min läkare igen och är mitt uppe i första kuren.

Hade varit kul om någon annan i liknande situation ville följas åt.

• Svar på tråden Syskonförsök med pergotime
  • Maräng87
    Novembersmile skrev 2015-09-06 07:31:07 följande:

phpBaZwOd28141.jpg

Gav upp hoppet igår, men visst är det två sträck ? :D det kom inom tiden och är rosa!!

BF 2013-08-05
    Grattis :)
  • skogstjejen19

phpBaZwOd28141.jpg

Gav upp hoppet igår, men visst är det två sträck ? :D det kom inom tiden och är rosa!!

BF 2013-08-05
    Ser verkligen lovande ut :) hoppas på fin ökning
  • skogstjejen19

phpBaZwOd28141.jpg

BF 2013-08-05
    Ser verkligen lovande ut :) hoppas på fin ökning
  • snosan

Det är bara att mysa ordentligt för mig nu!! Stickorna gav fullt utslag. Men cb sa att de ej var ägglossning ännu, men de blå strecken är lika starka på dem oxå! Så den inträffar nog inom kort!

Tog en bild men vet ej om den kom med :) hoppas de.

Grattis november! !!! Ta ett digitalt så slipper du fundera. Kan lova att det visar gravid<3

• Novembersmile

Tack! Hoppas detta är nåt och att det får stanna <3

Är så glad! Provar nog ett digitalt i morgon :)

BF 2013-08-05
  • Solrosen 83

Novembersmile: Åh vad kul! Var ju säker på att du haft äl utifrån dina symptom men så kul att det verkar ha tagit sig också. Håller tummarna att det blir positivt på digitala också och att det får stanna kvar.

Cd 16 här för mig så närmar sig en ev äl här. Tyvärr åkte jag på magsjuka i natt så några tankar på mys finns inte för tillfället. Får hoppas den väntar till cd 20 som den brukar så jag hinner tillfriskna.

• Novembersmile

Jaa det är bara att hålla tummarna nu! Tog ett till test vid 11.. Det var lite starkare . Så det borde ju visa nåt på digitalt i morgon! Annars bryter jag ihop ! :o

Men fy för magsjuka :(( krya på dig!!

Solrosen 83 skrev 2015-09-06 11:33:41 följande:

Novembersmile: Åh vad kul! Var ju säker på att du haft äl utifrån dina symptom men så kul att det verkar ha tagit sig också. Håller tummarna att det blir positivt på digitala också och att det får stanna kvar.

Cd 16 här för mig så närmar sig en ev äl här. Tyvärr åkte jag på magsjuka i natt så några tankar på mys finns inte för tillfället. Får hoppas den väntar till cd 20 som den brukar så jag hinner tillfriskna.

BF 2013-08-05
  • Solrosen 83
    Novembersmile skrev 2015-09-06 19:57:20 följande:

phpGVK5H675094.jpg

Visst syns det bättre nu? Kan väl inte vara spök?

BF 2013-08-05
    Syns ju riktigt tydligt nu. Du borde definitivt få plus med digitala nu. Mitt var ju inte starkare förra månade och det digitala blev ju positivt.
Svar på tråden Syskonförsök med pergotime