• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • Emmissara
    Ö bon skrev 2015-07-16 13:55:27 följande:

Detta kan inte vara spök va? :D blev ett plus inom 3 min :D

GRATTIS :D 
  • Emmissara

I helgen som va så upptäckte min man att jag hade fått bristningar på ena höften (inte jättestora men de syns utan problem), iaf har inte tänkt på de sedan dess då jag trodde mer på att de bara va något tryckmärke, men idag när jag skulle byta om till bikini så är de fortfarande där, de är fortfarande tunna men de har blivit lite längre, sen upptäckte ja att jag har fått bristningar på ena bröstet. Vet inte om ja ska ta de som ett graviditets tecken eller något annat?

Ska tillägga att jag aldrig har haft bristningar innan

• Ö bon
    Emmissara skrev 2015-07-16 17:53:07 följande:

GRATTIS :D 

Tack :D
  • frokenasta

Grattis! Helt fantastiskt ju :)

Ö bon skrev 2015-07-16 16:09:04 följande:

Får hoppas det, Ja det är det :D slutade med p-piller för 1 månad sedan så det gick på första försöket ;)

• saklek

BIM+1 och fy sjutton vad nervöst det är att tempa nu. Ingen mens ännu iaf och fortfarande hög temp, fortsätter det så blir det test imorgon.

• Emmissara

Drömde inatt att jag plussade, tog 2 test (i drömmen) och båda visade svagt positivt. När jag vaknade visste jag knappast om det var verklighet eller bara en dröm. Iaf jag tog ett test nu i morse och det var negativt. Är på ÄL+15 så antar att jag ska sätta mig in på mens på måndag. 

• soofa
    saklek skrev 2015-07-17 06:22:38 följande:

BIM+1 och fy sjutton vad nervöst det är att tempa nu. Ingen mens ännu iaf och fortfarande hög temp, fortsätter det så blir det test imorgon.

phpbV32eE35485.jpg

Jag blir väldigt förvånad om du inte är gravid med tanke på din fina graf! Hoppas hoppas!
  • soofa
    Emmissara skrev 2015-07-17 06:50:27 följande:

Drömde inatt att jag plussade, tog 2 test (i drömmen) och båda visade svagt positivt. När jag vaknade visste jag knappast om det var verklighet eller bara en dröm. Iaf jag tog ett test nu i morse och det var negativt. Är på ÄL+15 så antar att jag ska sätta mig in på mens på måndag. 

Tråkigt! :/ Men du, ingenting är kört förrän mensen är här, det är många som inte plussar förrän efter bim.
  • marol
    saklek skrev 2015-07-17 06:22:38 följande:

Om mensen skulle komma idag så borde ju din temp sjunkit i morse tycker man ju, men icke, och dessutom en smula högre än gårdagens :) så det är ju sjukt spännande och jag håller båda mina tummar. Min graf ser f.ö liknande ut men tar det inte som en garanti då den var ungefär lika förra cykeln och sen är det svårt att veta om tempen höjs dag för dag efter äl nu för att det är så det alltid är oavsett grav eller inte.

Känner du av något annat? :)
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles