• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • halo83

Ja denna månad har jag inte alls känner mig lika stressad el så.. Så de kanske var det som behövdes :)

frokenasta skrev 2015-07-18 11:03:28 följande:

ÅH SÅ SPÄNNANDE?! Det kanske äntligen är din tur nu :) Kanske för du hade bestämt dig för att ta det som det kommer? :) Jag håller tummarna!

• saklek

Det blev ett plus! Eller snarare ett "gravid", fick bli ett cb direkt Är i vecka 4+2 enligt NC. Så jäkla sjukt. Livrädd och överlycklig samtidigt

• soofa
    saklek skrev 2015-07-18 11:49:12 följande:

Det blev ett plus! Eller snarare ett "gravid", fick bli ett cb direkt smile1.gif Är i vecka 4+2 enligt NC. Så jäkla sjukt. Livrädd och överlycklig samtidigt smile1.gifphpJkuSAP40066.jpg

Jag visste det! :D Grattis! Förstår att det måste vara en massa olika känslor som bubblar i dig nu, njut bara! :)
  • soofa
    halo83 skrev 2015-07-18 10:32:46 följande:

Är på äl+7 idag och fick ett svaaaagt streck på en teststicka... Dock vågar jag inte hoppas än men det är starkare än när jag första gången fick ett spökstreck. Dök upp direkt å syns utan att behöva vinkla å ha sig.. Dock svårare att få på bild..

Åh, vad spännande! :)
  • Emmissara
    halo83 skrev 2015-07-18 10:32:46 följande:

Är på äl+7 idag och fick ett svaaaagt streck på en teststicka... Dock vågar jag inte hoppas än men det är starkare än när jag första gången fick ett spökstreck. Dök upp direkt å syns utan att behöva vinkla å ha sig.. Dock svårare att få på bild..

Spännande, hoppas du får ett tydligt plus om några dagar :)
  • Emmissara

Det blev ett plus! Eller snarare ett "gravid", fick bli ett cb direkt smile1.gif Är i vecka 4+2 enligt NC. Så jäkla sjukt. Livrädd och överlycklig samtidigt smile1.gifphpJkuSAP40066.jpg

Grattis :D
  • Emmissara

Såhär ser min tempkurva ut, den håller sig jämn och hög, Bim på måndag. Bara så jobbigt att jag fick ett helt blankt test igår...

• frokenasta

GRATTIS! :) vilken känsla! Vilket försök tog det sig på nu då? :)

Det blev ett plus! Eller snarare ett "gravid", fick bli ett cb direkt Är i vecka 4+2 enligt NC. Så jäkla sjukt. Livrädd och överlycklig samtidigt

• saklek

Tack för gratulationer! Håller tummarna för er som ska testa snart!

frokenasta skrev 2015-07-18 12:48:15 följande:

GRATTIS! :) vilken känsla! Vilket försök tog det sig på nu då? :)

Fjärde försöket var det :)
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles