• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • frokenasta
    snartsnartsnart skrev 2015-07-10 10:02:41 följande:

har BIM 13/7 och temperaturen håller sig över linjen. så än lever hoppet!!

Jag har också BIM 13/7...... :)
  • saklek

Har bim 16/7. Molvärk till och från och lätt halsbränna ibland men annars som vanligt.

• snartsnartsnart
    frokenasta skrev 2015-07-10 12:24:42 följande:
    Jag har också BIM 13/7...... :)
    Å vad spännande! Håller tummarna för oss Skrattande
  • frokenasta

Vågar inte hoppas för mycket... Men vore en riktigt fin överraskning ???? känner du något speciellt? När ska du testa?

snartsnartsnart skrev 2015-07-10 13:04:11 följande:

Å vad spännande! Håller tummarna för oss

• snartsnartsnart
    frokenasta skrev 2015-07-10 13:46:12 följande:

Vågar inte hoppas för mycket... Men vore en riktigt fin överraskning ???? känner du något speciellt? När ska du testa?

nej eller jag har haft molvärk till och från men inget mer. inget i brösten eller metallsmak i munnen som många andra kan vittna om. Jag skafrösöka hålla mig till på tisdag innan jag testar. du då? har du känt något?
  • frokenasta

Jag har haft molande nästan hela veckan. Men som du skriver ingen metallsmak eller ömma bröst som man har läst många gånger att folk haft. Jag kanske har molande för mensen ändå. Ska nog testa på måndag om mensen inte redan kommit då.

snartsnartsnart skrev 2015-07-10 13:53:34 följande:

nej eller jag har haft molvärk till och från men inget mer. inget i brösten eller metallsmak i munnen som många andra kan vittna om. Jag skafrösöka hålla mig till på tisdag innan jag testar. du då? har du känt något?

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles