Inlägg från: snartsnartsnart |Visa alla inlägg
  • snartsnartsnart

Tråden för oss som använder NaturalCycles

har BIM 13/7 och temperaturen håller sig över linjen. så än lever hoppet!!

• snartsnartsnart
    frokenasta skrev 2015-07-10 12:24:42 följande:
    Jag har också BIM 13/7...... :)
    Å vad spännande! Håller tummarna för oss Skrattande
  • snartsnartsnart
    frokenasta skrev 2015-07-10 13:46:12 följande:

Vågar inte hoppas för mycket... Men vore en riktigt fin överraskning ???? känner du något speciellt? När ska du testa?

nej eller jag har haft molvärk till och från men inget mer. inget i brösten eller metallsmak i munnen som många andra kan vittna om. Jag skafrösöka hålla mig till på tisdag innan jag testar. du då? har du känt något?
  • snartsnartsnart

Tog ett test idag som visade neg... Så nu väntar jag bara på mensen..

frokenasta skrev 2015-07-13 16:18:45 följande:

Det ser ju lovande ut :) håller tummarna! NC visade BIM idag men nu är det imorn... Är det för jag inte fyllt i mens? Ingen mens i sikte än i alla fall. Vaknade inatt dock av plötslig urinvägsinfektion. Gör så ont så nu är jag ännu mer negativ... Negativ för jag tror mensen snart kommer + det här. SUCK

• snartsnartsnart
    frokenasta skrev 2015-07-16 08:25:36 följande:

Men då stämmer det väl med flytningarna? :)

Jag har fått min mens.... Undra varför vissa ska lyckas på första försöket och vissa bara tar det sig inte? Vi har ju kört precis när vi ska och ändå kommer mensen...

Nej vad tråkigt! men vi satsar på nästa månad istället. vilket försök är ni på?
  • snartsnartsnart
    frokenasta skrev 2015-07-16 11:19:33 följande:

Detta var försök 2 så jag ska ju inte klaga och vet ju att det är normalt att det tar tid. Men alla i min närhet har blivit gravida på första försöket och jag skulle ju ljuga om det inte stressade mig.... Vilket försök är du på?

Jag funderar på och strunta i NC och ägglossningstest och allt vad det heter. Det kanske sätter stopp för man tänker på det för mycket?

Det var vårt tredje försök så nu kör vi fjärde gången gillt! Jag tror också att man blir stressad av att testa en massa och verkligen behöva pricka in. Tycker dock det är skönt med NC för då ser man tydligt när tempen börjar öka så att man vet att nu är det dags att körra lite mer än innan :)

Vi kommer inte köre med ÄL-test nu den här cykeln. Ska iväg på semester och vill inte ha med en massa sånt. Och så har vi bestämt att inte prata om det alls under semestern. Blir det så blir det helt enkelt.
  • snartsnartsnart
    BIM-lista:
    16/7: saklek,
    18-19/7 Öbon,
    20/7: Emmissara,
    27/7: halo83,
    3/8: fastfrusen, 
    13-14/8 snartsnartsnart
    Ahlmen,
    ecmov,
    EkoS,
    Emsaflisaan,
    frokenasta, 
    Marol,
    Rebeqqa,
    redofördig,
    soofa, 
    Tr86,
    Trådens PLUS:
    Anonym124 (BIM 28/5, plussade den 27/5)
    ViLdiNG (BIM 3/6, plussade den 29/5)
    jess89 (BIM 22/6, plussade den 24/6)
    funderat (BIM 27/6, plussade den 26/6)
    bärz (BIM 5/7, plussade den 5/7)
    Rawr (BIM 6/7, plussade 4/7) 
    pannkakan87 (BIM 6/7, plussade den 7/7)
  • snartsnartsnart

Grattis!!!

Ö bon skrev 2015-07-16 16:09:04 följande:

Får hoppas det, Ja det är det :D slutade med p-piller för 1 månad sedan så det gick på första försöket ;)

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles