Tråden för oss som använder NaturalCycles
har BIM 13/7 och temperaturen håller sig över linjen. så än lever hoppet!!
har BIM 13/7 och temperaturen håller sig över linjen. så än lever hoppet!!
Vågar inte hoppas för mycket... Men vore en riktigt fin överraskning ???? känner du något speciellt? När ska du testa?
Tog ett test idag som visade neg... Så nu väntar jag bara på mensen..
Det ser ju lovande ut :) håller tummarna! NC visade BIM idag men nu är det imorn... Är det för jag inte fyllt i mens? Ingen mens i sikte än i alla fall. Vaknade inatt dock av plötslig urinvägsinfektion. Gör så ont så nu är jag ännu mer negativ... Negativ för jag tror mensen snart kommer + det här. SUCK
Idag kom tempdipp och så klart mensen... Så nu får jag hoppas på nästa cykel istället.
Men då stämmer det väl med flytningarna? :)
Jag har fått min mens.... Undra varför vissa ska lyckas på första försöket och vissa bara tar det sig inte? Vi har ju kört precis när vi ska och ändå kommer mensen...
Detta var försök 2 så jag ska ju inte klaga och vet ju att det är normalt att det tar tid. Men alla i min närhet har blivit gravida på första försöket och jag skulle ju ljuga om det inte stressade mig.... Vilket försök är du på?
Jag funderar på och strunta i NC och ägglossningstest och allt vad det heter. Det kanske sätter stopp för man tänker på det för mycket?
Grattis!!!
Får hoppas det, Ja det är det :D slutade med p-piller för 1 månad sedan så det gick på första försöket ;)
Ni som plussat får gärna lägga upp hur era kurvor ser ut så man vet vad man ska spana efter :)