• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • Emmissara

Nu har NC äntligen satt ut min äl, och den satte ut den där jag trodde att jag hade den, så är på äl+9 idag

Men ser ni vilken djup dipp jag hade, har aldrig haft det innan, har haft små men absolut inte en sån här djup,

• Emmissara
    Det var länge sedan BIM-listan var med i tråden, så jag gick bak och hämtade den och kollade igenom lite på det som har skrivits, jag har säkert skrivit fel någon stans och glömt något. Så rätta gärna eller säg till så kan jag rätta till :) 

{#emotions_dlg.flower}BIM-lista:{#emotions_dlg.flower}
    13/7 snartsnartsnart
    13/7 frokenasta, 
    16/7: saklek,
    18-19/7 Öbon,
    20/7: Emmissara,
    27/7: halo83,
    3/8: fastfrusen, 
    soofa, 
    ecmov,
    Emsaflisaan,
    redofördig,
    EkoS,
    Marol,
    Tr86,

PlusTrådens PLUS:Plus
    Anonym124 (BIM 28/5, plussade den 27/5)
    ViLdiNG (BIM 3/6, plussade den 29/5)
    jess89 (BIM 22/6, plussade den 24/6)
    funderat (BIM 27/6, plussade den 26/6)
    bärz (BIM 5/7, plussade den 5/7)
    Rawr (BIM 6/7, plussade 4/7) 
    pannkakan87 (BIM 6/7, plussade den 7/7)
  • frokenasta

Imorgon är BIM för mig enligt NC. Känner ingenting....

Emmissara skrev 2015-07-12 21:45:11 följande:

Det var länge sedan BIM-listan var med i tråden, så jag gick bak och hämtade den och kollade igenom lite på det som har skrivits, jag har säkert skrivit fel någon stans och glömt något. Så rätta gärna eller säg till så kan jag rätta till :) 

BIM-lista:

13/7 snartsnartsnart
    13/7 frokenasta, 

16/7: saklek,
    18-19/7 Öbon,

20/7: Emmissara,

27/7: halo83,
    3/8: fastfrusen, 
    soofa, 

ecmov,
    Emsaflisaan,
    redofördig,
    EkoS,
    Marol,

Tr86,

Trådens PLUS:

Anonym124 (BIM 28/5, plussade den 27/5)

ViLdiNG (BIM 3/6, plussade den 29/5)

jess89 (BIM 22/6, plussade den 24/6)
    funderat (BIM 27/6, plussade den 26/6)
    bärz (BIM 5/7, plussade den 5/7)
    Rawr (BIM 6/7, plussade 4/7) 
    pannkakan87 (BIM 6/7, plussade den 7/7)
  • halo83

NC har satt IT äl till i morgon men testet är inte ens i närheten av positivt... Fick äggviteflytningar i lördags, kan äl ha varit redan?

• saklek
    halo83 skrev 2015-07-13 14:49:02 följande:

NC har satt IT äl till i morgon men testet är inte ens i närheten av positivt... Fick äggviteflytningar i lördags, kan äl ha varit redan?

Jag har fått sådana flytningar ca 3-5 dagar innan äl, så det är säkert på gång. Jag märkte när jag testade att stegringen kom väldigt fort, hade jag inte testat två gånger samma dygn hade jag inte sett något positivt test.
  • frokenasta

Det ser ju lovande ut :) håller tummarna! NC visade BIM idag men nu är det imorn... Är det för jag inte fyllt i mens? Ingen mens i sikte än i alla fall. Vaknade inatt dock av plötslig urinvägsinfektion. Gör så ont så nu är jag ännu mer negativ... Negativ för jag tror mensen snart kommer + det här. SUCK

saklek skrev 2015-07-13 14:04:00 följande:

BIM -3 idag, hoppas tempen fortsätter så här

• snartsnartsnart

Tog ett test idag som visade neg... Så nu väntar jag bara på mensen..

frokenasta skrev 2015-07-13 16:18:45 följande:

Det ser ju lovande ut :) håller tummarna! NC visade BIM idag men nu är det imorn... Är det för jag inte fyllt i mens? Ingen mens i sikte än i alla fall. Vaknade inatt dock av plötslig urinvägsinfektion. Gör så ont så nu är jag ännu mer negativ... Negativ för jag tror mensen snart kommer + det här. SUCK

• frokenasta
    snartsnartsnart skrev 2015-07-13 17:05:14 följande:

Tog ett test idag som visade neg... Så nu väntar jag bara på mensen..

Vad tråkigt :( Jag tror det kommer sluta så för mig också... Undra vad som inte går...
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles