Tråden för oss som använder NaturalCycles
Någon här som varit gravid förut och fått en nidblödning/blödning när ägget fäster? Just nu är jag väldigt fixerad vid att kolla toalettpapperet noga varje gång.. Hur vanligt är det egentligen?
Någon här som varit gravid förut och fått en nidblödning/blödning när ägget fäster? Just nu är jag väldigt fixerad vid att kolla toalettpapperet noga varje gång.. Hur vanligt är det egentligen?
Hoppsan! Är på CD 31 idag och inväntar fortfarande något tecken på ägglossning...
Idag fick jag åtminstone det starkaste testet jag nånsin fått så ägglossningen kanske är påväg äntligen?
BIM-lista:
13/8: frokenasta,
13-14/8: snartsnartsnart,
13-14/8: Sajocowa,
14-15/8 sommarblomma1
16-18/8 Marol,
18/8 Woodwick
20/8: halo83
23/8: Limonette
25/8: soofa
27/8: SessanSessan
AmIAlone
izan
emmix
Legewiel
bexx,
Hildaisabell,
ecmov,
Emsaflisaan,
Norrlänning86,
Rebeqqa,
redofördig,
Malin 845
Rosafluffiga
Emmissara
EkoS
fastfrusen,
Ahlmen,
EETAG,
Trådens PLUS:
Anonym124 (BIM 28/5, plussade den 27/5)
ViLdiNG (BIM 3/6, plussade den 29/5)
jess89 (BIM 22/6, plussade den 24/6)
funderat (BIM 27/6, plussade den 26/6)
bärz (BIM 5/7, plussade den 5/7)
Rawr (BIM 6/7, plussade 4/7)
pannkakan87 (BIM 6/7, plussade den 7/7)
Ö bo (BIM 19/7, plussade den 16/7)
saklek, (BIM 16/7, plussade den 18/7)
Tr86 (BIM?, plussade den?)
Uppdaterad lista! Fyll på med de uppgifter som saknas och är det någon jag helt missat i lista så lägg in er själva bara.
Experthjälp behövs!
I tisdags tog jag inget äl-test. Två översta på bilden är igår. Två nedersta på bilden är idag. Alltså mycket svagare. Ingen drastisk tempökning. Känningar i magen igår som kanske var något(?). Hur skulle ni tolka detta? Tror ni jag skulle haft ett positivt test i tisdags om jag tog ett då? Ägglossning idag? Eller när?
Och jag vet inte varför bilden hamnade på sniskan, men ni förstår väl ordningen ändå :)
När ringer man mvc? Jag kan ingenting sånt här.....