Tråden för oss som använder NaturalCycles
SÅ!
Då har jag läst igenom alla 100 sidor.. Puuh..
Hej!
GRATTIS till alla gravida, och ni andra som fortfarande kämpar, tänk vad ni redan kämpar för era blivande barn. :D heja!
Såhär ser min (långa) historia ut: Jag fick en dotter september 2014 (ej planerad men världens bästa överraskning!) och i november kom min mens tillbaka, då ville vi ha tätt mellan barnen och började pippa direkt :D Eftersom jag då inte haft mens på ett år så var det ju svårt att veta om den skulle va regelbunden/hur lång cykel osv.. jag måste ha utgjort hälften av Apotekets totala försäljningsvinst på alla ägglossningstester jag köpt. Jag fick aldrig en enda gång ett positivt test. Och mensen kom aldrig heller igen.. Nångång i våras när mensen uteblivit flera månader tänkte jag börja med NC men då min dotter fortfarande ammade mycket oregelbundet på natten (ibland en gång och ibland 10 gånger) så fick jag aldrig chans att komma igång. (Och ja jag vet att mensen inte alltid kommer igång vid amning, men eftersom jag fick en mens i november så trodde jag ju att det skulle fortsätta..)
Nu har jag drastiskt dragit ner på amning och fick min mens förra veckan. Halelujah! Nu kör vi! Första temperaturmätningen blir imorgon.
Heja oss ????