Stardust88 skrev 2015-09-03 21:24:24 följande:
glömde bilden:P
Först och främst ber jag om ursäkt i förväg för virrigt inlägg, tycker det blir så krångligt att formulera lång text och från mobilen dessutom..
Hm.. Hur länge hade du tempat? *svårt att hålla koll på alla*
Om det inte är länge så skulle jag gissa på att det är för att NC Inte kan din cykel så bra ännu. Och hade du tagit ägglossningstest som visade positivt (eller negativt också för den delen) hade nog NC haft lättare att hitta den riktiga ägglossningen. Nu har du ju fått två stycken tempökningar kan man ju faktiskt se, först när ägglossningen är utsatt nu, då ökade tempen litegrann bara innan den sjönk, och sen ökade det igen (antar att det var där ägglossningen var utsatt förut). Eftersom det var en tydligare ökning andra gången chansade väl NC på att ägglossning var då. Hade du istället kompletterat med ägglossningstester hade den säkert hittat rätt från start eftersom det trots allt ökade i temp... Vissa ökar ju i temp långsammare än andra. Dessutom har du ju inte tagit tempen varje dag vilken betyder att det kan ju ha varit någon viktigt mätning som "försvunnit" som hade haft stor betydelse för hur NC hade tolkat grafen..
Hoppas du hängde med på mina spekulationer :)