Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Snabb fråga!
Igår hörde jag att om man har moderkakan i framkant så e de kejsarsnitt som gäller?
Sant eller falskt?
Snabb fråga!
Igår hörde jag att om man har moderkakan i framkant så e de kejsarsnitt som gäller?
Sant eller falskt?
Hej svej! Lite sånt där desperat sista försök inför mensen denna veckan (om den nu kommer då!?) Är det någon som råkar ha lite progynon att sälja till mig och kan slänga på lådan imorgon måndag? Jag behöver typ 14-15 st ungefär! Please!? Någon?
Äggdonation med ganska standard tror jag hos Serum. Väldigt nöjd eg utom med det sista så klart. Fattar inte, hört att när man väl sett hjärtat... men det är väl inte så, dessutom är det ju klart många som stannar av ändå, även om de flesta klarar sig. Detta är enda gången som det gått till hjärtslag utom vår dotter, men haft minst fyra plus.
Hur går det för dig Jag är bara jag? Har inte läst något ifrån dig på jätte länge! Hur går det med din lille kille?
Eh! Jag och min man tänkte ju oss på ett syskonförsök då efter att jag fått mina urdåliga svar från gyn. Ingen slemhinna och inga ägg! Klimakteriet så det smäller om det. Jag experimenterade lite med kvarvarande letrozol och progynon som snälla människor skickat till mig och en massa e-vitamin och ja allt! 5 dagar efter äl så fick jag sån molvärk i magen precis som månaden innan och jag bara väntar på mens för att kunna gå til gyn för mer kontrollerat försök med letrozol. Men jag är ju tvungen att ta ett graviditetstest innan för att "utesluta graviditet" Jag tänkte att jag tar ett idag nu på morgonen 1 dag innan mens för det kommer ju att bli negativt ändå och vad händer? Jo 2 streck Jag och mina experiment har lyckats!!! Sen om det blir mf el så vet jag ju inte, men jag hoppas att detta lilla knyte kämpar för oss <3
Nu min fråga! Någon som har prednisolon jag kan få köpa? Jag tänkte ta det ett litet tag i alla fall för det gjorde jag med min lilla kille och det funkade ju bra Åh snälla lilla prick i magen kämpa kämpa kämpa! Jag drömde ju att jag skulle få trillingar Min mamma drömde att jag var gravid nu och det med tvillingar! Ja ultraljud om några veckor lär väl visa vad det är om det nu håller sig. Men please shout out om ni råkar ha lite presnisolon ni kan avvara. Inboxa mig jag har swish så jag swishar direkt!
Frazze, så fantastiskt att det lyckades så snabbt. Grattis! Hur gammal är sonen nu?
Frazze - Grattis till naturlig graviditet nr 2 !
Använde du någon Prednisolon under försöken alltså innan plus?
Eller bara Letrozol, Progynon och E-vitamin?
Använder du Trombyl också? eller Fragmin?
Så du hann inte börja ta tabletterna som Sverker Hubbinette ville du skulle ta?
Roligt att det fungerade med din "egen mix" eller vad man kallar det.
Blir det Clearblue imorgon och sen vul i v.7 eller v.8 nu då ?
Hur mycket prednisolon började du ta efter plus förra graviditeten?
10mg eller 15mg dagligen?
Ingen Trombyl förra graviditeten heller?
Roligt, ibland händer det bara (som de säger i Trissreklamen).
Ja, nu är det bara att hålla tummarna
Förhoppningsvis kommer du inte behöva alla de frysta äggen i Riga då.
11 blastosar, det var mycket, plus de 2 ni satte in som blev minus.
Fick ni ut 13 blastosar från början? Använde ni Embryo Glue?
Var det AvaRiga eller IvfRiga du hade varit till?
Tänker du ta blodprov och mäta hcg också?
Eller nöjer du dig med Clearblue?
werlabs.se/vara-tester/graviditetstest
När du sa att ni använde allt vid det tillfället vad innebär det?
förutom embryo glue alltså ?
innebär det Trombyl? Fragmin och Prednisolon? IL-dropp också?
Gjorde ni PGS på embryona?
Vi ska också göra ÄD i Riga , hos AvaRiga. Har fått nedregleringssprutan och bygger nu upp slemhinnan med Progynon 1 tablett 3 gånger/dag. Har mätt slemhinnan och det gick bra. Äggplock nästa vecka om allt går bra för donatorn.
Kommer odla till blastosar, göra PGS och använda embryo glue.
Tidigare haft 5 missfall vid naturliga försök. Har varit hos Dr D tidigare också.
Insättning preliminärt i slutet av mars. Första äggdonationsförsöket, känns spännande.