• Frazze

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Jag är bara jag skrev 2018-01-29 21:55:05 följande:

Som sagt, fysiskt är det under all kritik... Men jag har ju glädjen med lille B!

Hej svej! Bara jag som nyfiket kollar in här och vill höra hur du mår och hur allt går? Är allt bra? Hur går det med bebis? Snart bara 4 månader kvar nu Härligt! Skriv gärna och berätta hur allt går. Kram på dig
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2018-03-07 21:58:13 följande:

Barnet lever och det är ju viktigast.  Att jag mår pest är inget nytt... Börjat få sammandragningar också och då bara måste jag sitta ner ett tag. Inte lätt med aktiv ett-åring! Till helgen får folk veta att jag är gravid- behöver ju liksom bara visa upp mig för jag är enormt stor redan!

Kram på dig med!

Hej! Hur går det för dig? Nu är det inte jättelångt kvar innan det är dags för liten att komma ut. Verkar bli en riktig baby boom iår oxå. Jag väntar tålmodigt på November om vi nu har råd att åka då eller om det blir januari istället. Kram
  • Frazze

Hej hej på er! Hur går det för alla? Jag är bara jag????? Bara typ 7 veckor kvar nu el nåt sånt väl? 8 kanske. Går allt bra?

• Frazze
    UndrandeSökare skrev 2018-05-22 14:33:33 följande:

Hej Frazze ! Har du det bra i sommarvärmen? Allt bra med dig?

Hej svej! Tänkte pma dig lite senare

Jag har det bra och Beach fighten går rätt så bra! Hur går det för dig?
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2018-05-23 19:54:47 följande:

Det går framåt. Ca 7 veckor kvar. Mår extremt dåligt, men det måste ju gå... Fortfarande en medelbebis enligt TUL. Gått ner i vikt vilket syns på proverna för jag har så stor mage att ingen mat ryms. Mätt på ingenting, men tvingar mig äta ändå. Mår dock bra i värmen trots allt och b.m som gjorde TUL tyckte jag hade så fin brun mage.  Kram!

Så trist att du ska behöva må dåligt hela tiden. Men nu är det bara att tänka att 7 veckor kvar av alla dessa 40, det är inget! B kommer va så glad över att ha ett syskon och ni kommer ha fullt upp. Skönt att du mår bra i värmen! Annars brukar man ju svälla överallt och må sämre när man är gravid. Men man får glädjas åt det lilla, precis som jag gör över att 2%kroppsfett är borta på 2 veckor. Bukfett nere från en 7a till en 6a. Jag jobbar på helt enkelt med min kropp och ska nå målet som är 75 kg el under. Om 7 veckor ca så får vi se då om det är en liten tjej eller en liten kille då! Har ni funderat på namn? Kram
  • Frazze

Jag är bara jag! Nu är det bara 3 veckor kvar tills B får ett syskon! Hur går det för dig? Kram

• Frazze
    Jag är bara jag skrev 2018-06-20 19:55:12 följande:

Kämpar timme för timme... Tycker det är ren tortyr att vara gravid! Men som sagt, inte länge kvar. Och vi har fortfarande inte fattat att vi ska ha en till! Grejat lite med bebissakerna, men det går ändå inte in. Namn är klart sen långt innan. Aningen efter morfarsfarfar eller efter farfarsfarmor.

Du kämpar på bra med vikten!  Jag har ju haft noll aptit i flera veckor så jag gick inte upp så mycket som befarat denna gång. Passerat makens vikt dock!  Han har gått ner av att vara småbarnspappa på äldre dar!

Kram!

Ja 7.2kg fett bort från denna kropp. Jag jobbar och kämpar för att få ner de dåliga värdena och för att få upp de bra. Jag har gått från en metabolisk ålder på 55 år till en på 47 på mindre än 6 veckor så nu har jag bara 7 år kvar tills jag är nere på min ålder. Har lång väg kvar, men är en bra bit på väg.längtar tills nov/dec när det är vår tur att köra nästa insättning. Jag hoppas och ber att det ska funka!!!! Jag vill verkligen vara gravid och jag vill ha ett syskon till vår lille kille.

Kämpa på nu de sista veckorna! Nyp dig i armen och säg att du snart ska ha barn IGEN!!!!! B ska bli storebror!

Kan säga att min man gått ner i vikt han med nu när han är hemma med lillen.

Glad midsommar på er alla!
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2018-07-29 11:15:50 följande:

Ville bara tala om att jag fått en son till.  Han vägde 4090 och var 53 lång i v.40+2. Det blev katastrofsnitt (efter 4 dygns igångsättning och begynnande krystvärkar) p.g.a sprucken livmoder. Är väldigt slut p.g.a utmattning, blodbrist, sömnbrist, men tar en timme i taget.

Åååååh Grattis till sonen! Jag har bytt telefon så jag har inte vart inne här på ett tag. Tråkigt att du alltid ska ha sån otur när du får barn då. Hoppas verkligen att du snart mår bättre så att du kan njuta av din lilla klimp. Hur är lille B nu när han fått en lillebror då? Stor kram!
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2018-07-30 13:42:24 följande:

Tack!  Otur känns som bara förnamnet, men det är bara att acceptera att det blev så här. Ska ju inte ha fler barn så behöver inte grubbla på hur en till graviditet hade blivit.

B bryr sig inte så mycket om lille G. Han babbar och sover ju bara typ!

Kram!

Så härligt ändå att allt gick bra med den lille. Som tur är så ska du ju inga fler ha, men du har nu dina två fina killar. Du har haft maximal tur och maximal otur eller tur i oturen.

Skönt för lille B att han fått ett syskon i alla fall. Vi får hoppas att J får ett oxå så småning om. Hoppas du snart mår bra igen. Kram
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2018-09-05 10:41:07 följande:

Finns här i periferin. Fullt upptagen numer. Hur går det med allt?

Ja dig kan man allt lita på finis Tycker det är tråkigt att alla trådar man är med i bara dör ut Fast man är ju glad om det inte är någon som faktiskt behöver gå igenom det vi behöver så klart. Kram
  • Frazze
    Jag är bara jag skrev 2018-09-05 22:26:42 följande:

Det här är väl en tråd man är glad fanns/finns, men man önskar ingen hade behövt. Som alla trådar som handlar om att ha svårt att få barn. Alla här har väl fått barn och liksom gått vidare. Men jag gillar lite uppdateringar från dig- och om det nu dyker upp fler.

Ja då det kommer nog updates, men jag får tålmodigt vänta tills nästa år i mars april om jag har tur. Det blir bara mer och mer framflyttat hela tiden. Men jag har inget jobb as of 1/11 så då har man inte råd att göra såna saker. Men vi hörs ju privat emellanåt oxå Kram på dig!
Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus