Jag är bara jag skrev 2017-01-01 17:38:45 följande:
Frazze: här rekommenderas inte Minifom längre öh.t utan Semper magdroppar istället. Har hjälpt vår lille skrutt en del i alla fall. Hans problem är för glupsk så det blir en massa överskott. Efter 1,5 timmes amning nyss fick jag dra loss honom!
Ja fast magdropparna är ju bra bakterier medans minifomdropparna ska lösa upp stora luftbubblor i magen. Jag måste prova igen för det funkar inte som det gör nu i alla fall
Gå tillbaka i tiden och få börja väcka honom igen för att han ska få i sig mat är inte ok!
Vi kämpar och kämpar vid varje matning. Jag ska ringa vårdcentralen i morgon för nu är jag förbannat less på att han låter som att han ska kvävas hela tiden. Det är ett virus och det går över! Ja när då? När han blir myndig eller? Han har så mycket slem i halsen men det är inte det som gör att det låter som han kvävs utan det låter bara som att luftatrupen dras åt och han får kämpa för att få luft. Jag blir tokig snart! Ska ge den där kärringen på bvc en uppläxning med för jag är förbannat less på deras inkompetens!
Don't mess with a mother with a sick child säger jag bara! Grrrrrr
Jag är bara jag, var glad att er lilla guldklimp är så duktig vid bröstet. Det var min dröm, men jag fick varken mjölk el en kille som kunde suga ordentligt. Men nu har jag kommit över det och ser frammåt! Han växer så det knakar och är (enligt oss då) världens finaste kille
är världens lyckligaste att jag fått denna lilla plutt. Och att det blev en spontangraviditet så som vi känpade med ivf och sen började med Äd. Vi har 11 blastocyster i frysen i riga om det inga mer spontangraviditeter blir
Men en till vill jag ha helst 12 st att oroa mig för
Hahahaha kram