• Frazze

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

UndrandeSökare skrev 2017-04-21 11:36:35 följande:

Jättetråkigt att höra Frazze! Hade ju hoppats att ni skulle lyckas igen nu, när det gick bra att få sonen naturligt. Tänker du börja planera inför insättning av några av era 11 frysta embryon i Riga nu ? eller kommer du fortsätta försöka naturligt?

Hoppas det går bättre nästa gång !

Vi kommer att försöka den naturliga vägen några gånger till, sen så kör vi på Riga om det inte lyckas.
  • Frazze
    dreamz skrev 2017-04-22 07:33:27 följande:

Jag måste få fråga er som har barn..

Blev ni blixtförälskade i ert barn direkt vid födseln eller tog det tid och knyta an?

Ämnet är juh så jäkla tabu egentligen å alla förväntar sig att man ska älska sitt barn direkt å jag känner mig så dum som inte känner så... jag blev verkligen snuvad på ALLT! Min graviditet, min förlossning och får inte amma. Hatar mitt snitt som blöder då jag fick ett hematom som spruckit... ev äta mediciner resten av mitt liv... min mage ser ut som ett jävla traktor däck längst nere.. och mitt i allt detta försöker jag bonda med min son som är sjuk, men allt jag vill just nu är att få åka hem till och krama min katt som jag inte sett på 5 veckor för jag varit inlagd så länge..

Ja jag hade ju en vanlig förlossning och det var kärlek vid första ögonkastet. Jag ville inte släppa han, bara hålla pussa titta!

Du har vart igenom en hel del och det är mycket möjligt att du råkat ut för förlossningsdepression! Ta tag i det så fort du kan i så fall. Prata med någon och be om hjälp. Jag hoppas att du snart mår bra och att din son mår bra, så att ni kan åka hem och vara en riktig familj. Stor styrkekram till dig.
  • Frazze
    dreamz skrev 2017-04-23 19:07:23 följande:

Sjukt men efter att ha egentligen fått "bekänna " mina känslor här igår släppte det.. fick upp honom på min bröstkorg och då när jag kände den lilla kroppen mot mig så älskar jag honom jätte mycket och när han sedan försökte få mer kontakt genom att gny å försökte kravla sig längre upp å försökte gosa in sig i min hals (typ ströp mig nästan med alla slangar å dylikt ;D.. men de va det värt!!) och sedan med sina små händer och armar försöka hitta mina bröst. Allt känns faktiskt bättre och min baby blues e borta känns det som.

Åååååh vad hääärligt! Så skönt att det känns bättre. Tänk att du har en liten son som kommer vara din alldeles egen ja och din mans förstås. Men ditt barn att älska oändligt resten av ditt liv!!!!!! Åååh nu blir jag alldeles clucky här! Jag vill ha en till! Jag tänker inte ge mig förrän jag är gravid igen! Har beställt vitaminer och grejer nu som jag hoppas kunna hjälpa mig bli gravid igen. Men jag har gått och blivit rejält förkyld här så jag vet inte om vi kan genomgå skrapningen denna veckan. Hostar hela tiden för det kliar i halsen
  • Frazze
    Sunlight skrev 2017-05-20 21:15:57 följande:

Blev inlagd igår. Jag är i vecka 36. Barnen är ganska stora 3300 och 3500.

Bättre värden idag. Har snitt bokat om 10 dagar.

Har lite dåliga värden på blodprover. Blir nog snitt i början på veckan.

Hoppas att det kommer att gå bra.

Åh lycka till! Synd att du fått havandeskapsförgiftning! Så tråkigt när en sån sak ska förstöra slutet på graviditeten.

Men skit samma snart har du dina guldklimpar hos dig! Kram
  • Frazze
    maijo skrev 2017-06-09 20:51:23 följande:

Hej på er alla, er som jag träffat på tidigare i tråden och ni som är nya. Som tidigare har jag varit inne ibland för att glädjas och sörja med er, men eftersom det inte varit så ofta har jag inte skrivit. Vårt lille mirakel är nu ett år och en underbar liten kille. Grattis alla ni som är i samma sits, och många förhoppningar till er som fortfarande väntar och hoppas!

Precis som ovan undrar jag lite om det finns någon möjlighet till syskon efter 50-årsdagen? Hur har det gått för dig, Jag är bara jag? Någon annan som vet?

Jag googlade lite och jag tror att Ava st petersburg och om det var i grekland el spanien som man kunde köra äd tills man var 51 och "i god kondition" googla på bara! Lycka till
  • Frazze
    Lillan15 skrev 2017-06-11 14:37:29 följande:

Hej!

Har en son på 2,5 år. Men jag är 44 år. Var går gränsen i AVA Riga?

Önskar fler barn. Inga i frysen. Vi har tidigare gjort ÄD i Finland.

Du får göra äd i Riga tills du är 49 el 50 år. Har du kvar i frysen så får du nog göra återföring upp till 51 år till och med.
  • Frazze
    maijo skrev 2017-06-11 21:59:01 följande:

Har någon här egen erfarenhet eller hört något om EVG i Riga?

Läste just nåt om det i Ava tråden att någon vart där och blivit gravid. Men mer än så vet jag inte.
  • Frazze
    jmt skrev 2017-07-16 15:18:37 följande:

Hej på er alla gamla och nya!

Det är snart 2 år sedan jag var aktiv här, då kämpandes för att genomgå min första äggdonation med min dotter som resultat. Nu är jag precis på väg att försöka igen men har full PANIK. Ni här har sån kunskap och jag behöver råd:

Jag har glömt/missat att ta Lutinus och fet ska vara imorgon i Riga. Jag fick för mig att jag skulle börja med lutinus imorgon, men när jag dubbelkollade mailet från Riga skulle jag startat den 13:e.

Ska jag försöka ändå? Eller boka om?

Hela familjen har packat och vi ska på båten om 2 h.

Hjälp!!!!

Jag skulle stoppa in en lutinus och åka direkt! Jag tror inte att det gör så himla mycket faktiskt. Jag behövde inte börja med mina progesteron förrän efter jag gjort insättningen. Jag blev gravid, men fick mf i v 7, men det var nog mer för kvaliten och inte för nåt progesteron skull. Så var inte orolig utan lugna ner dig, så kommer du bli gravid ska du se. Lycka till nu! Kram
  • Frazze

En liten fråga! Jag har kört med letrozol i 2 månader i rad nu och nu inväntar jag mens på onsdag el torsdag (om den fortfarande är regelbunden.) Men båda månaderna har jag haft lätt molande värk i äggstockarna. Vad kan det bero på? Blir inte klok på detta! Får väl ringa gyn på sjukhuset och fråga då min gyn har semester. Men har ni känt likadant el så kan ni väl skriva en rad.

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus