dreamz skrev 2017-04-22 07:33:27 följande:
Jag måste få fråga er som har barn..
Blev ni blixtförälskade i ert barn direkt vid födseln eller tog det tid och knyta an?
Ämnet är juh så jäkla tabu egentligen å alla förväntar sig att man ska älska sitt barn direkt å jag känner mig så dum som inte känner så... jag blev verkligen snuvad på ALLT! Min graviditet, min förlossning och får inte amma. Hatar mitt snitt som blöder då jag fick ett hematom som spruckit... ev äta mediciner resten av mitt liv... min mage ser ut som ett jävla traktor däck längst nere.. och mitt i allt detta försöker jag bonda med min son som är sjuk, men allt jag vill just nu är att få åka hem till och krama min katt som jag inte sett på 5 veckor för jag varit inlagd så länge..
Ja jag hade ju en vanlig förlossning och det var kärlek vid första ögonkastet. Jag ville inte släppa han, bara hålla pussa titta!
Du har vart igenom en hel del och det är mycket möjligt att du råkat ut för förlossningsdepression! Ta tag i det så fort du kan i så fall. Prata med någon och be om hjälp. Jag hoppas att du snart mår bra och att din son mår bra, så att ni kan åka hem och vara en riktig familj. Stor styrkekram till dig.