TyckOmMig skrev 2016-11-16 21:00:32 följande:
Jag har valt att vara hemma istället för inlagd bara varit inne 6-7 timmar de två gånger vi tvunget behövt åka in för koll då först vattenavgången och sist då blödning mitt i natten.Man ser inte var det kommer ifrån fått Cyklokapron är inte öppen alls alla prover som nu tas varannan dag visar ingen infektion än men känner mig kluven som en inställd bomb tydligen ganska allvarlig kombination stora risker chefsöverläkaren på SPECMVC vill bestämt sätta igång förlossningen på måndag jag vill helst att det kommer igång av sig själv så länge jag har hälsan allt ser bra ut...mkt märklig tråkigt avslut måtte detta gå väl för lite orolig är jag allt/tack för era ord omtanke det värmer.
Hej vännen! Förlåt, jag har vart så uppe i mitt eget att jag inte hunnit svara på dina inlägg.
Fy så orolig du måste vara?! Jag litar tyvärr inte helt på vården i detta land längre, så var väldigt försiktig!!!!
Alla graviditeter är ju så olika och alla förlossningar är olika. Huvudsaken är att du kommer därifrån med ett friskt levande litet hjärta, sen på vilket sätt det kom ut spelar ingen roll i sista ändan.
Jag hoppas att du mår bra och känner dig stark inför kommande förlossning. Längtar efter att få veta vad det blev för något. Ett stort lycka till nu! Jag önskar dig all styrka och lycka på vägen, kram.