Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Jösses! Min man har tagit 2 matningar i natt och jag har då pumpat. I vanliga fall kan jag få ut på natten om jag har tur 100ml oftast 70 el 90. Inatt så var första pumpningen 100ml och jag pumpade inte särskillt länge heller. Och andra pumpningen 130ml!!!!! Helt otroligt! Nu på morgonen så var det min tur att mata och då så började ju besvärlighetsministern igen! 10min tuttande hit och dit på tutte 1 och sen 10 min på tutte två, men då bättre sugande. Jaja! Vi ska till BVC och väga idag så vi får väl se vad de säger. Efter jag ammat så fick jag ut 50ml på pumpen. Så han borde ha fått i sig 50ml i alla fall. Inte för att det är ens i närheten av vad han behöver. Hoppas han är hungrig snart igen då.
Förresten! Ni som testat Minifom, hur funkar det? Blir det svårare för bebis att passera gas el gör den det lättare? Ändras bajset av den? Vi började med det igår och det lilla som kommit ut i blöjan har vart lite mörkare och han har legat och tagit i och försökt att prutta el bajsa sen jag la mig i sängen. Stackars lilla gubben då!