Jag är bara jag skrev 2016-08-07 10:07:31 följande:
Frazze: bor ni så trångt förstår jag behovet av både ommöblering och städ. Vi har 250 kvm och 2 hus till vi kan göra av med saker i så plats finns. Här blir det nog mer köpa när vi råkar hitta något och inget "gå in för det på en vecka" typ. Orkar inte det alls för åka bil och stå funkar inte med fötterna längre. Att magen är i vägen fattar jag, den är redan i vägen för en hel del här. Åka på spa och fixa "fiffi" krävde spegel som maken höll i!
B.b-väska blir nog rätt tidigt,känner på mig att jag inte går tiden ut. Men allt klart för uppåt en ettårs-bebis kommer det inte vara här hemma. Sovplats, vagn och skötbord -det får räcka. Tänkte julpynta och julhandla i november för dec. åker man inte iväg med en nyfödd direkt.
Hoppas du hinner vila mellan annat spik och hamrande! Kram!
Hahahaha! Ja fixa fiffi det har jag lyckats med rätt så bra i blindo
måste erkänna mig rätt så vig även med magen
Hahahahahah. De har nog sett värre på sjukan hoppas jag.
Oj lyckliga ni som har SÅ mycket plats! Häromkring är huspriserna för ett renoveringsobjekt närmare 3 milj, så på en lön klarar man inte det. Hyreslägenheter finns inte att få tag i om man inte känner någon som känner någon. Vi har stått i kö nu i 5 år och är inte i närheten att bli erbjudna något. Men ett år el möjligtvis två klarar vi nog i denna lägenhet med en liten. Tur att de inte behöver så mycket plats i början. Min kompis har en 2a på 43 kvm och de bor 4 st där med en katt!!!!!!!!! Det begriper jag inte hur de klarar.
Ja jösses! Julhandla får jag och liten klara av här i stan på dagarna antar jag. Det är ju bara mormor, pappa, kusiner från oss sen blir det ju till liten som det ska handlas
Vi var inne på H&M igår och hittade en nallebjörnoverall som vi inte kunde låta bli! Det var kärlek vid första ögonkastet. (Stackars liten) sen blev det ett set med pyamas med fötter, ett par byxor med fötter, en t-shirt som förmodligen inte kommer användas, en body med lång ärm och en liten mössa. 199kr!!!! Och samma för overallen! Den tog vi i storlek 62 som det stod 2-4 månader på.
Sen blev det 2 par vita vantar så att liten inte river sig
Har man väl börjat handla så går det då inte sluta sen!
Oj! Vi får nog skriva privata meddelanden i fortsättningen så att alla slipper läsa mina noveller
Kram