Jag är bara jag skrev 2016-05-30 16:15:08 följande:
Jag har tyvärr en sjukdom som sen 20 år ger mig lite ork och mycket dålig muskelkraft så nej, fortsätter det här kommer jag definitivt inte orka en bebis. Jag tål vare sig rörelse eller ljus ö.h.t! Promenader är ett skämt, jag vill dö av att måsta gå på toan. Vilar jag mer kommer jag bli utan minsta tillstymmelse till muskler att ens bära upp mig själv... Så jag är redigt orolig! Mvc får inte hjälpa och v.c går jag inte på-odugliga och okunniga. Har aldrig fått hjälp av vanliga sjukvården i mitt vuxna liv så varför skulle de ändrat sig nu? Men jag ska ringa b.m imorron och fråga vad vitsen är med instanser som inte får hjälpa när man mår uselt.
Aj då det var ju lite allvarligare då än bara "må dåligt" trodde det var graviditeten och medicinerna från ed som gjorde det. Vad är detta för konstig sjukdom? Finns någon diagnos för den? Har du (dum fråga) provat alternativ behandling/medicin? Tar du några mediciner alls mot detta el finns ingen behandling? Oj 100 frågor direkt! Du behöver inte svara om det är känsligt. Känns bara så tragiskt att när det verkar ha lyckats, så mår du så här och funderar på om du kan el inte
Önskar jag kunde överföra lite styrka och energi från mig, men det går ju inte
Pepp pepp ändå! Vet inte om du bor i närheten av Stockholm och skulle vara intresserad av att gå till Hormonelle. Du skulle ju kunna skriva ett email till dem och berätta precis allt. Det kanske finns nåt de kan göra!? Vet att det är mest hormoner han jobbar med, men man vet inte? Fråga kostar inget och skadar inte heller. Hoppas att du klarar det ändå! Stor styrkekram!