Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Frazze-tack vännen det lär behövas denna gång en lyckospark i baken!!!
Snart dags för RUL ju för dig-visst var det den 20/4?
Vilken tid idag? Åh ska tänka på dig! Lycka till! Kram
Frazze-tack vännen det lär behövas denna gång en lyckospark i baken!!!
Snart dags för RUL ju för dig-visst var det den 20/4?
Igår så hände det äntligen! Jag satt ner på sängkanten och nös 2 ggr och vilket liv det blev där inne i magen även om de är fjäderlätta sparkar så var det minsann sparkar <3 Åååååååååååååå lyckan är total! En stor mage av oändlig kärlek!
Glädjs med dig vännen-underbart fint du beskriver det-LYCKA!
Hoppas jag också får vara med om detta ännu en gång oslagbart jag vet...
Nej,jag vågar bara inte. Tänk om det dött...?!
V.8.Jag nästan svimmade hos läkaren sist vid bara tanken på VUL så jag klarar det helt enkelt inte! Om det är dött river jag kliniken eller tar livet av mig. Punkt... Jag har inga direkta förhoppningar, jag säger inte ens att jag är gravid. Jag var normalt gravid i torsdags-idag vet jag inte. Tar timmarna mellan toabesöken och andas där emellan!
Skräcken sitter tills man fått barn antar jag. Nog är det sparkar du känt tror jag! Måste kännas märkligt och skoj samtidigt!
Alla 14 embryon har varit av toppenkvalitet. Första 4 misslyckade tror jag berodde på för lite progesteron-när jag höjde har jag blitt gravid alla gånger. Missfallen skylls på "slump" eller "vet ej". Kan vara fel genetiska anlag eftersom de var syskon så det känns bra att den här lille har andra "föräldrar". Eller också Prednisolonet, jag vet inte. Därför jag vill ha svar av så många som möjligt ang. det.
När svampen är borta: apotekets probiotika "Femiflor", med laktobacillus stammar. Den söker sig till slemhinnorna i underlivet fastän den tas oralt, och kan tas när gravid. Tar en varje kväll inför natten. Smörja underlivet med ekologisk kallpressad mandelolja, den har östrogeneffekt. Blir så mjukt och svalt! Stryp allt socker o snabba kolhydrater, klä luftigt nertill, bara bomull. Lycka till :)
Frazze-jag fick ta Fluconazol av SPEC MVC 1 kapsel i veckan då jag väntade tvillingarna-be om recept så mkt billigare 6-pack kostar inte mer än 58.50kr!
Nu har vi vart inne på vårt ultraljud! Åh jag är helt salig idag Vår lill* är 20cm lång och har växt precis som den ska. Hon kunde inte se något som var fel med vår lill* älskling. Den låg och vinkade åt oss och den sparkade för fullt fast jag inget känner dock. Lyckan är så total!
Men så kom vi till att boka in ett 3D ul och då var det med ens väääääldigt svårt! Vi blev lovade av läkaren på MVC att vi skulle få ett 2 veckor efter, men det ser inte ens ut som att vi kommer få något i maj ens. Är så förbannad jag vill ha ett innan v 23+2 för det var då vår lilla dog i magen. Jo då kanske vi kunde få ett den 13maj på em, men då sitter vi på ett plan till Glasgow! Great! Händer det vårt hjärta något kommer jag personligen åka dit och strypa dem!
Skönt att RUL såg bra ut men visst förstår jag din frustration över nytt UL som ni blivit lovade med er bakgrundshistoria.Hoppas det löser sig att dom kan erbjuda en tid som passar bättre.Försök glädjas nu vännen.
Jag tror absolut inte det är ngn fara att ta Flucozanol då borde inte ens jag blivit ordinerad detta med tvillingarna ju...litar på min överläkare/gyn på SPEC MVC.Tog du upp detta och hur känns det med svampbesvären nu?Kram från mig.