• Frazze

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Allt såg riktigt bra ut på ultraljudet idag. Läjaren kollade konstiga utväxter och det fanns inga! Han kollade så d3t fanns ingen vattenskalle, läppspalt, ryggmärgsbråck. Hjärtat såg jätte bra ut, inget konstigt i diafragman och fin bukvägg. Bra flöde i navelsträngen. Ja han hittade inga fel på vanliga ultraljudet. Srn fick vi se lite på 3D men det var inte mycket eftersom att vi inte ville se könet. Nu är dey ett tillväxtul i v 32 sen så får vi se.

• Frazze
    Jag är bara jag skrev 2016-05-04 14:46:00 följande:

Inskrivning 16:e. Prover på tisdag. Får se om den här gräsliga huvudvärken beror på järnbrist eller annat. Är det brist får jag injektioner istället p.g.a min kassa mage. Hon var jättetrevlig i telefon, t.o.m insatt i ED! Såg ju att jag nyss varit gravid också. Bäst av allt är att ingen nämner min ålder. Det kommer bli tillräckligt med kommentarer och lyfta ögonbryn ändå om det här går vägen, men det får man ta. Alla kan inte bo på Östermalm och smälta in utan nån måste sticka ut också.

Ja men låt folk titta få! Man blir så less på folk som måste vara så normala. Om man inte träffar den rätte förrän man är 44 då? Ska man inte få skaffa barn för att, nä du är för gammal nu! Skit i vad folk tycker och tänker! Du kommer att må bra och vara lycklig för du har gjort precis som du ville och inte anpassat sig efter vad andra tycker. Det är DIN lycka som står först! Jag ska hålla tummarna stenhårt för att allt går vägen denna gången. Stor kram på dig! Oh Heja heja för kämparglöd!
  • Frazze

[quote=76595819][quote-nick]Jag är bara jag skrev 2016-05-04 16:13:53 följande:[/quote-nick]Vi kommer ju bli jordens lyckligaste när vi får barn, men ibland oroar det mig vad folk ska tycka. Man får ju helt enkelt inte barn i den här åldern här!  Flera klasskompisar har barnbarn och vissa bekanta vet vi är emot 40+are som får barn. Men vi får förklara och de som inte fattar fattar inte.

Tack för tummen! Kram![/quote

Om de inte förstår, så kanske de inte är så bra vänner ändå. Är det bättre att vara en oansvarig tonåring och få barn då? Tänk så älskat ert lilla knyte kommer att vara från +på stickan, till ert sista andetag. Hur många barn är så bortskämda med kärlek idag? Jag tror att vi som fått vänta så länge på barn kommer att bli de bästa föräldrarna. Kom ihåg att vi finns här för dig om det skulle bli tungt. Och om nu allt går vägen som vi hoppas så innerligt, så kommer ni ju ha en extra anledning att leva för. Lycka till! Kram

• Frazze
    Jag är bara jag skrev 2016-05-04 19:30:27 följande:

Våra närmaste vänner är ingen fara, men jag tänker på folk i allmänhet jag. Tur jag en bra dag kan passera som åtminstone 45! Tur ni finns som "vandrat före". Kram!

Jag har tur för många tror inte jag är äldre än 30 år fast jag är 38. Lite yngre än er kanske, men jag hade tänkt att kämpa så länge det krävs. Min man däremot är ju 47 så han hade väl kanske inte orkat med att kämpa i 10 år till. Du är säkert ung och vacker så du behöver inte oroa dig! Kram
  • Frazze
    TyckOmMig skrev 2016-05-04 20:02:06 följande:

Nu så svar på HCG dag 18 & 20 var på 2550/4890 så det blev godkänt.

Nästa milstolpe blir då att lyckas ta sig till den 16/5 och få se bra resultat på VUL/UL.

Men det är ju fantastiska nyheter! Grattis! Nu fortsätter vi att hålla tummarna för att grynet el grynen stannar där inne.
  • Frazze

Ååååh jag blir knäpp! Bebis måtte ha lagt sig riktigt bekvämt i magen för jag känner bara nån enstaka liten lätt buff på morgonen och kanske nåt litet på kvällen. Det är rena mardrömmen för mig att inte känna mer! I am so gonna go bonkers befor this is over! 3 månader till i vånda! Får införskaffa en doppler så jag kan lyssna när jag vill

Hoppas allt är bra med er andra!? Vädret är underbart och jag får panik av att ens tänka tanken att behöva gå utanför dörren. Allergin är en riktig terror i år! Så nu har jag klagat färdigt!

TyckOmMig och Jag är bara jag! Hur går det för er med blödningarna?

Jag är bara jag! Vilken vecka är du i nu? Har dåligt minne Kram

• Frazze
    TyckOmMig skrev 2016-05-07 23:02:51 följande:

Frazze-omtänksamt av dig att undra mina blödningar är sparsamma mest bruna flytningar blod märks mest innan ny tillförsel av progesteronet men tillräckligt för att oroa mig så här länge varade de inte vid de andra två graviditeterna så jag får härda ut till den 16/5 då mitt VUL blir!

Ja all denna väntan som tar knäcken på en! Jag fick blödningar av mitt progesteron istället! Till slut så slutade jag med det och då slutade blödningarna. Jag tog bara progesteronkrämen. Jag håller tummarna för att du har ett el två små hjärtan där inne den 16:e. Oh det är nästa måndag det när vi kommer hem från skottland, då vill jag läsa fantastiska nyheter! Kram
  • Frazze

Härligt att höra att alla är på g lite här och var. Otäckt det där med blod i avföringen JZ79! Hoppas att de kan komma på vad det är för fel! Man vill ju inte att liten ska lida

Åh vad härligt TyckOmMig! Hoppas att denna graviditet håller i sig nu så att du har en liten till om vad? 7 månader ungefär va?

Hur går det för dig Jag är bara jag? Hur långt har du gått nu? Dags för kub snart?

Här går allt bara bra! Busen/korven kör på dom attans vissa dagar och jag bara njuter och ler! Min ena lärare han frågar direkt om det sparkar när jag sitter där med ett fånigt leende på ansiktet. Kan inte fatta att det bara är 109 dagar till den dagen jag är beräknad! Sen om det blir längre el kortare vet man ju aldrig. Åh så jag längtar efter vår lilla korv!

Ha det så bra alla i den underbara värmen. Här är det byxor och stödstrumpor som gäller! I feel sooooooo sexy! Hahahahah!

• Frazze

Åh jag är bara jag! Upptäckte att jag missat inlägget du skrev om din svärmor! Vad är detta för människa? Om hon inte kan acceptera hur ert barn kommit till, så behöver hon ju heller inte träffa det! Detta barn kanske inte har era gener, men det kommer att ha ditt blod!

Åh blir så förbaskat arg på såna inskränkta människor! GAH!

Jag har tre sysslingar som är adopterade i från Sri Lanka och inte tänker jag på det när vi umgås! De är min släkt och de har växt upp här. Min kusins mor däremot var fräck och sa att det är ju inte riktiga släktingar! Men hon är inte helt frisk den kärringen heller.

Skit i svärmor och bara njut av ER lilla bebis om allt nu går vägen vilket vi alla här hoppas på! Kram

• Frazze
    Jag är bara jag skrev 2016-05-25 12:15:37 följande:

Bebben lever!!    Så inställd på missfall igen att jag blev mer chockad över det positiva beskedet än jag varit om den dött. Mår pest och är ju specialfall av flera skäl så idag ska jag till specialmödravårdsläkaren för att planera mediciner resten av graviditeten.

Åh vilka fantastiska nyheter!!!!!!! Åh vad jag hoppas att allt går hela vägen nu. Kom ihåg att så länge du mår dåligt så är allt bara bra i magen. Jag mår i o f bra nu och här lever det runt hej vilt i magen, men jag är så trött istället. 10:e Juni så slutar jag skolan, sen ska jag bara vara ledig och njuta. Vilken vecka är du i? Är det v 12 eller eftersom att du vart inne och kollat? Kram
Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus