pink lily skrev 2016-09-22 19:02:24 följande:
Tack för alla tips :)
Kändes hopplöst ett tag, men verkar som fått lite mer mjölk nu men fortf yr trots dricker mkt. Har även fått ont inne i ena bröstet, känns som drar inne i det. Inte som mjölkstockning, för det har jag haft ett par ggr och vet hur det känns. Tror det är från alltför lång pumpning. Ska ta det lugnare med pumpningen nu. Bästa pumpen är vår lilla snutta <3 Finns en helt alkoholfri öl förresten, Clausthaler 0,0 %. Ska testa ... kram till alla kämpare
Jag kör med Norrlands guld med 0.5% alkohol i! Någon sa till mig att det skulle vara lite alkohol i annars funkade det inte, men det är jag inte säker på om det stämmer, så prova den och återkom om det funkar.
Vi köpte såna semper magdroppar idag för vår lilles mage är lite orolig. Jag tänkte att eftersom att jag ätit antibiotika så kanske hans tarmflora har slagits ut totalt. I alla fall värt ett försök! BVC var ju här igår och han har gått upp i vikt en hel del sen BB. kan hända att vi matat honom lite väl mycket.
Imorgon ska vi till BVC doktorn och då ska vi kolla upp mina stackars bröstvårtor och vad som kan vara fel med dem. Skojar med min man och säger att de bokat en one way ticket till kanarieöarna för de vill inte vara med längre och de funderar på att ta med mitt fisbleka ansikte oxå
Inte för att jag för en sekund ens vill lämna vare sig min lilla eller stora älskling, men en semester för tuttarna vore helt ok!
Nä nu ska lilleman bada för han kräktes förut idag och vi har tydligen missat torka bort lite av det på halsen
luktar inte fantastiskt. Så bad, mat och sen sova blir nog gottit för han