Josefinehej skrev 2015-03-09 10:57:02 följande:
jag känner inget heller så vi är flera :) Lite trött bara. Och min sambo säger att mina bröst ser annorlunda ut, mörkare och bröstvårtorna sticker ut mer. kanske du också har utan att ha märkt? :)
hmm ja det är alltid knepigt att veta hur man ska göra när man inte riktigt är redo att berätta än. Jag var på middag i helgen och fick avstå från vin och det känns ju lite konstigt/dumt men jag dricker nästan aldrig annars som tur är, så dem flesta är vana att jag tackar nej. Eller du menar just vin-alkohol-frågan nu? Kan du inte säga att du äter medicin och inte bör dricka alkohol?
Kul att ni ska hitta på något iallafall :)
Nej jag tror inte brösten har förändrats något nämnvärt. Men inte för att jag studerar dom så noga varje dag ;)
Ja det ska verkligen bli jätteroligt att komma bort lite och bara få vara! Göra vad man vill och inga måsten...
Men jag misstänker att dom genomskådar mina vita lögner ang. alkohol. Det i kombination med att det ser ut som om jag är i typ 5:e månaden lär ju avslöja mig duktigt!
Men jag ska göra ett försök med att ljuga ihop en historia om jobbet (jobbar på ett ställe där det är väldigt hård drogpolicy och jag har dessutom sökt en ny tjänst) så får vi se om den går hem... Men annars är jag inte heller någon "stordrickare" och vin till maten har jag aldrig druckit :)
Hur ser det ut för er alla hör inne? Vet eventuella föräldrar och syskon om att ni har försökt få barn en längre tid? Vet de om "IVF-biten"? Vet de om att ni är gravida? Eller hur har ni tänkt kläcka den goda nyheten? ;)