• Kakan1976

Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015

Hej!

Jag plussade i helgen och är nu gravid efter mitt 6:e IVF-försök. Jag har ett missfall i bagaget (efter försök nummer 4) och känner mig väldigt orolig för att det ska hända igen men försöker glädjas åt mitt positiva resultat.

Är vi fler som vi följas åt?

Kram Kakan

• Svar på tråden Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015
  • Etta
    Kakan1976 skrev 2015-03-04 17:11:15 följande:

Köpte ett digitalt test och det hade ändrats från Gravid 2-3 till 3+ så nu ska jag släppa det här. Vilken pärs!

Åh, skönt! :) Jag önskar det fanns ett test med dag-indikator som man kunde testa varje dag som visade att det gick framåt! ( och bli ruinerad på köpet) Kanske ska sälja in den idéen till clearblue? ;)
    MaryoMary skrev 2015-03-04 13:05:06 följande:

Jag gjorde samma med Nordics test (det man fick med sig hem efter et) och det var så SVAGT att jag fick PANIK:) Jag åkte till jourappoteket på kvällen köpte nya CB teste och gjorde 4 st... Men alla visade gravid 3+. Nordics test är kassa...

Jag blev supernojjig (som vanligt) av detta och mådde kasst tills jag gjort nya tester.

Imorgon har jag ul och är så himla nervös. Håll tummarna för mig, jag vill se hjärtslag:)

Lycka till imorgon! Håller alla tummar!
  • Utflykt i verkligheten

Köpte ett digitalt test och det hade ändrats från Gravid 2-3 till 3+ så nu ska jag släppa det här. Vilken pärs!

Skönt! Kram på dig
  • Fröken Smilla

Åh så skönt!
  • Fröken Smilla
    MaryoMary skrev 2015-03-04 13:05:06 följande:

Jag gjorde samma med Nordics test (det man fick med sig hem efter et) och det var så SVAGT att jag fick PANIK:) Jag åkte till jourappoteket på kvällen köpte nya CB teste och gjorde 4 st... Men alla visade gravid 3+. Nordics test är kassa...

Jag blev supernojjig (som vanligt) av detta och mådde kasst tills jag gjort nya tester.

Imorgon har jag ul och är så himla nervös. Håll tummarna för mig, jag vill se hjärtslag:)

Allt kommer gå bra, lycka till!
  • lisodan

Hurra! Bra att du köpte ett, även om det är sega pengar att lägga ut!
  • lisodan
    Fröken Smilla skrev 2015-03-04 16:57:01 följande:

Går dina symtom i vågor? Jag tycker mitt illamående har lagt sig lite, jag är inte lika trött och brösten gör inte lika ont. Nojar ju direkt! Växtvärk har jag dock fortfarande och inatt inbillade jag mig att jag kunde känna en lite bula precis ovanför bäckenbotten.

Det gör de verkligen. Mådde rätt bra i lördags, helt däckad i söndags, bra i måndags, däckad tisdag, bra idag. Illamåendet kommer och går. Fått mindre bröst, vilket är läskigt, men mer molvärk igen. Vill göra UL varje vecka!....Fast det vill jag ju inte helt heller....
  • Asams5

phpfJZgY333411.jpg

Klart du är gravid! Precis som alla vi andra här. :) Oron kommer släppa betydligt efter VUL.

Igår kunde jag till och med se små små ben på bebisarna. Helt fantastiskt!
  • Kakan1976
    Asams5 skrev 2015-03-04 21:10:19 följande:
    Klart du är gravid! Precis som alla vi andra här. :) Oron kommer släppa betydligt efter VUL.

Igår kunde jag till och med se små små ben på bebisarna. Helt fantastiskt!
    Vad coolt! Längtar till nästa vecka när det är dags för UL.
  • Asams5
    Kakan1976 skrev 2015-03-04 21:34:35 följande:
    Vad coolt! Längtar till nästa vecka när det är dags för UL.
    Du kanske också får reda på att det är två.... :)
Svar på tråden Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015