vackerkvinna skrev 2015-02-16 13:45:55 följande:
ok det börjar bli uttjatad.. Du har nämnt det 2 ggr plus nu en. Gå tillbaka och läs dina egna kommenterar det är 2 ggr. plus att en annan skrev även som jag trodde det va du. Totalt i hela kommentaren har du skrivit 2 + 1.. + 1 som nämndes av en annan
Jag är oförskämd mot någon som visar alla tecken på oförskämdhet, speciellt mot min religion. T o m Trådstarten bad dig upphöra när du började göra oljud i denna konversation.
Han skrev, "detta är för en annan tråd"
Botten var när Du anklagade mig vara anti-semit när du inte ens vet om vad semit är.
Och du ältar dig så att det slutar med att vi sitter hela tiden korrigera varandra. Att påpeka andras fel offentligt är TOTALT fel inom islam och jag vill verkligen inte vara en sån person, må Allah azza wajjal förlåta mig om jag har låtit så.
jag ber om ursäkt om jag har sårat dina känslor men åter igen jag vill inte argumentera med dig... det är just sådana saker jag förutspådde att man sitter dagligen skriver och håller på.. Så släpp det... om två personer snackar vid hållplatsen så går du väl inte fram till båda och börjar spruta in hat mot den enes religion? eller ställer konstant frågor.
Om du hade varit uppriktig och velat veta så hade jag mer än gärna svarat men inte till någon som gör narr av personen eller religionen.
Återigen skriver du något som är direkt fel. Det är lätt kontrollerbart. Jag hade skrivit "kalvoffer" en (1) gång innan du påstod att jag tjatade. Välj visa endast för mina inlägg så ser du detta.
Att jag nämnt "kalvoffer" igen beror helt och hållet på att du har beskyllt mig för att jag tjatade om det. Detta var alltså bevisligen inte sant, men du fortsätter att påstå det. Du anklagar mig om och om igen för något som inte är sant och sedan tycker du dessutom att jag inte ska få korrigera det. Så du ska få upprepa samma felaktigheter om mig och jag ska inte ens få göra invändningar mot det.
Så du anser att du har rätt att vara oförskämd mot någon som "visar alla tecken på oförskämdhet, speciellt mot min religion". Vad är det för ohyfsat nonsens! Tänk om jag anser mig ha rätt att vara oförskämd mot människor som inte tycker och tror som jag. Det är ju helt bisarrt att du hittar på regler som ger dig själv rätt att vara oförskämd och vräka ur dig hur många glåpord som helst, om du inte ger andra samma rätt.
Visa istället vilka inlägg som jag har skrivit som du anser "visar alla tecken på oförskämdhet".
Jag är inte muslim och har därför ingen som helst anledning att ta hänsyn till att man inom islam anser att det är fel att påpeka när någon säger något som är fel.