någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?
Äl+9 idag...testa på lördag tänkte jag...
Lycka till på lördag, vilken dag är du på då? Jag ska försöka att inte testa denna gång, hur jag nu ska lyckas med de :)
Äl+9 idag...testa på lördag tänkte jag...
Lycka till på lördag, vilken dag är du på då? Jag ska försöka att inte testa denna gång, hur jag nu ska lyckas med de :)
Åh kul!! Jag tar progresteronkräm och den måste jag sluta med ett par dagar före BIM om jag inte är gravid så mensen inte förskjuts...är jag gravid så ska jag fortsätta - så måste testa före BIM då ;) vill inte få äl när jag är bortrest som det blir om den förskjuts...
Jag är också på ÄL+9 om jag fick äl :)
Jo det är sant! Jag fick ju plus 4 dgr före mens i slutet februari...sen slutade det i missfall en vecka senare. Fick ej gravid på BIM-dagen redan, då trodde jag ju det skulle vara starkt nog för att få utslag på digitalt..då fattade jag att det var nåt som var fel och bröt ihop fullständigt...usch.
Detta är försök nr 2 sen missfallet. Men vill som sagt hellre veta om det var ett tidigt missfall för att kunna ha med den vetskapen om vi behöver skaffa hjälp framöver.
Tack...ja en evighet. Men bara tänka positivt och tänka på att det är värt det :) för det är det!
Ja jag hoppas det kan få vara så! Just nu känns det som jag aldrig kommer bli det igen...att det bara var nån som ville retas, låta en bli gravid fort och sen vara lyckligt några dagar för att sen rycka bort mattan..typ; trodde du att det skulle gå så lätt?
hmmm jag vet..har en liten down idag, blir lätt så när den dumma mensen kommer och förstör...