någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?
Fick mf i lördags...var bara i v 4+1 då...plussade tidigt på BIM-4 så hann vara glad bara några dagar. Sen såg jag ingen stegring efter tre dagar från första testet så började misstänka direkt att något inte stämde. Tog billig sticka i fredags som visade svagt som innan, lite svagare till o med...tog ett digitalt och det kom upp Ej gravid...så då bröt jag ihop. Det var på BIM-dagen. Dagen efter började jag blöda. Blödde kraftigt lördag + söndag, måndag mer som vanlig mens och sen igår morse pyttelite. Sen inget alls på hela gårdagen. Är inte det väldigt kort att bara blöda 4 dagar efter ett missfall?
Brukar ha riklig mens på 5-8 dgr med mycket ont och blod...så hade räknat med ännu mer nu när det var mf. Kan det komma igång igen?
Hoppas på att kunna räkna första blödningsdagen som mens..hade jag inte vetat jag var gravid hade jag ju trott att mensen kom endast en dag sent...så vi får väl se om ÄL dyker upp nästa vecka.
Detta var vårt andra försök bara, så var väldig förvånad att det tog sig så fort, men inte desto mindre ledsen över att lyckan varade så kort...det är hans första, vårt första gemensamma barn vi försöker få. Han var så himla lycklig! :/ känns så jobbigt det inte funkade...har åldern emot mig..är 39 år och stressad över att mina chanser kanske är väldigt små...