halfmoon skrev 2016-05-26 07:46:48 följande:
Bim idag och det kommer lite rött blod. Fick detta imorse men testlagret blir inte starkare så hoppet är ute.
Ni i tråden som haft flera missfall, har ni varit hemma från jobbet nån gång? Hur länge då isf?
Vid mina tidigare har jag bara varit borta då det krävts för blodprov/ultraljud och sen nån dag när vi fått det jobbiga beskedet.
Nu känner jag mig helt matt, är söndergråten och vet inte hur jag ska orka med något. Stannar hemma från jobbet idag efter att ha kämpat mig igenom gårdagen. Vet att detta är så väldigt tidigt men det känns som en enorm sorg och som att vår enda chans till ett biologiskt barn nu är borta. Vi kanske får förbli barnlösa för alltid. Det kanske inte kommer att gå.
Ge inte upp...blodet kanske är från tappen som är känslig? Du har ju fått gravid på digitalt, på testlagret kan det ju ta ett tag innan det blir helt starkt....
Jag hoppas så innerligt att det inte är ett missfall och att det ska sluta blöda...förstår din sorg och dina tankar..men du blir ju gravid och det kommer att gå! Ge inte upp, i slutändan är det värt allt kämpande.
Kryp ner under en filt, ta en kopp te, försök andas lugnt och vila idag skicker över en bunt styrkekramar