FruA78 skrev 2015-03-06 22:10:46 följande:
Tack moonlight! Ja anledningen att vi alla är här tråkig. Men som du säger skönt med en tråd att ventilera i.
Har nog ägglossning nu och inväntar mens omkring den 18 mars. Men får ju inte försöka än. Vid det första missfallet kom min mens på dag 26. Egentligen känner jag mig inte redo att börja igen men känner mig stressad pga åldern. Började att försöka när jag var 35 och snart är jag 37 år. Har ni gjort någon missfallsutredning? Vill också ha barn så fort som möjligt och spelar ingen roll om det blir i december. Jag har en son som är 18 år och han var beräknad till december men kom en månad för tidigt.
Vi gjorde en fertilitetsutredning i höstas som visade att jag har trånga äggledare, den ena är nästan helt igentäppt.
.Vårt första ma i v18 vet vi efter obduktionen att det berodde på kromosomfel trisomi 18 så vi får inte räckna in det.Så får ingen missfallsutedning förrens det har hänt 1 gång till.
Är 32 nu och mannen 37 men vår stress ligger nog mest i att dottern hunnit bli 5.Kommer ju som minst hinna bli 6 om vi lyckas igen själva.