• Jenkis

Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015

Nytt år, ny tråd eller vad brukar jag skriva?!

Välkommen alla som lyckats "klämma ut" era mirakel!

Här kan vi skriva om de hysteriska första veckorna, amningstider, läckande blöjor, nattningsrutiner, hur man lämnar över till partnern så man får sova, ersättning, nappar, flaskor, orakade ben (p.g.a. tidsbrist), you name it!

Nalle{#emotions_dlg.flower}HjärtaBaby

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-31 07:14
    Här är länken till vår bildtråd.

www.familjeliv.se/forum/thread/74775477-bildtrad-vi-som-fatt-barn-efter-ivfad-20142015

• Svar på tråden Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
  • linnea83

Eventfasen är det vid 12 veckor?Står inte just eventfasen i boken vad jag sett (iofs bara skummat lite i den)..

Kram på er,hoppas ni får vila under dagen ni som varit vakna mycket inatt <3

• Bengalen

Skönt att höra att det är fler än jag som har drabbats av sparsam hårväxt. Har ni märkt någon skillnad även på huvudet? Jag har aldrig haft så fint, långt och tjockt hår som jag har fått nu efter graviditeten. Tråkigt om det ska gå utför nu istället.

• Bengalen

Vi har också haft en skitnatt här. En viss liten herre vägrade bara att sova. Vid 2-tiden flyttade jag ut mig och skrikbomben och la oss på soffan så att han fick ligga och titta på en cerise lampa. Det gjorde tydligen susen, för om inte annat däckade jag.

• villsågärna38
    linnea83 skrev 2015-02-10 08:57:50 följande:

Eventfasen är det vid 12 veckor?Står inte just eventfasen i boken vad jag sett (iofs bara skummat lite i den)..

Kram på er,hoppas ni får vila under dagen ni som varit vakna mycket inatt <3

Står på engelska i appen. Ladda ner Wonder weeks och lägg in BF-datum, ej det då han föddes. Kram
  • johjen

Oj så stor vår lille kille har blivit! Väger 6840 gr och 67,3 cm lång! Han ligger en kurva över på längden men på normal kurvan på vikten. Snart blir stl 68 för litet! Herregud vad fort tiden går!

Kram

• glader
    johjen skrev 2015-02-10 11:59:22 följande:

Oj så stor vår lille kille har blivit! Väger 6840 gr och 67,3 cm lång! Han ligger en kurva över på längden men på normal kurvan på vikten. Snart blir stl 68 för litet! Herregud vad fort tiden går!

Kram

Härligt, vilken bjässe! Snart är de väl tonåringar och börjar lukta illa också
  • linnea83
    villsågärna38 skrev 2015-02-10 10:05:44 följande:
    Står på engelska i appen. Ladda ner Wonder weeks och lägg in BF-datum, ej det då han föddes. Kram
    Jag vill inte det då den kostar pengar..Och vill inte hålla på och krångla med kortet..
  • Danisen
    linnea83 skrev 2015-02-10 12:10:36 följande:

Jag vill inte det då den kostar pengar..Och vill inte hålla på och krångla med kortet..

Det dras på mobilräkningen det valde jag När jag laddade ner den iaF. 13 kr tror jag att den kostar.
  • Irma01
    johjen skrev 2015-02-10 11:59:22 följande:

Oj så stor vår lille kille har blivit! Väger 6840 gr och 67,3 cm lång! Han ligger en kurva över på längden men på normal kurvan på vikten. Snart blir stl 68 för litet! Herregud vad fort tiden går! smile2.gif

Kram

Waouh!! Vad lång han är! Victor vägde 7,2 och var 66 cm lång.

Visst är det sjukt hur snabbt tiden går...
  • Danisen

Ni som har mammamage appen. Fungerar den? Den har inte så värst bra omdöme?! Känns onödigt att köpa den om appen är kass

Svar på tråden Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015