Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Kram
Vi har nog 34 till 38 grader i badkaret när vi badar med honom där i.
Kram
Vill skryta lite över min duktiga son som verkligen har börjat tycka om mat. Vi varvar sötpotatis/majs och potatis/morot till lunch, turkisk yoghurt med fruktpure och smakade t o m lite på en grötklämmis idag. Frukost vill han inte alls ha utan det är lek direkt när han vaknar och första målet han vill ha är mellis när han sovit första gången.
Om vi är ute på t ex promenad och han blir gnällig vill han inte ammas som tidigare men att äta klämmis går hur bra som helst.
Vi ammar när han ska sova tre ggr dagtid, innan han sover för natten och så på natten med. Glad så länge han vill.
Nu blir det mys med tjejerna innan det är dags att sova för mig kl 21 kram
Så var det dags för förkylning igen.. Adam hostar snorar och är hängig och ville snutta hela natten. Tanken att sluta amma kom i natt igen. Kommer ju inte funka när jag börjar jobba. Kommer ju bli naturlig avtrappning då så kanske löser sig av sig själv.
Två veckor kvar innan det är dags att återgå till ekorrhjulet! Känns helt klart blandat...
Kram
Hej!
Kul att tråden lever fortfarande!
Har inte varit inloggad senaste halvåret eller mer...
Allt är bra med oss!
Ettårskalas idag! Men W fyller på tisdag.
Varma kramar till er alla!
Villsågärna hur gick kalaset?
Irma, har ni haft en bra helg?
Bell, hur har det funkat för er med maken borta?
Sira, hur mår ni?
Sjukstuga här, sambon också dålig nu men hoppas jag klarar mig!
Kram
Allt bra här!! Kalaset var så lyckat och trevligt. Lagt ett par rätt nytagna bilder på Lovisa i bildtråden om nån vill se kram
Ps. Länk i trådstarten.
Tycker det är helt fantastiskt med the wonder weeks, hur bra det faktiskt stämmer. Han är ur relationsfasen sen nån dag och direkt börjar sömnen funka bättre för att ta ett exempel
Han har börjat älska grötklämmis från Semper, står inte malto på förpackningen men kan man lita på det? Han verkligen älskar mat och det är så roligt att se. Han blir väldigt ledsen om jag är mer än 3 m bort men enligt tww är det tidens gång.
Inser att jag klarar mer än jag tror, ensam med alla tre i en vecka och det har gått över förväntan. Har ju faktiskt varit ensamstående med tjejerna en gång i tiden men det var länge sedan och man glömmer snabbt.
Imorgon landar han på Arlanda och väntas vara hemma på förmiddagen, som jag saknat och längtat efter honom familjen är inte hel med en bit som fattas.
Hoppas att ni alla har det bra.
Kram
Ettårskontroll idag och vaccinering. Stackars liten. Två sprutor Gav alvedon redan på Bvc (vis av erfarenhet med storasyster) och lite ersättning och sen somnade hon i vagnen på väg hem fastän hon redan hade sovit en timme på morgonen. Har sovit i snart 3 timmar till nu. Får se hur kvällen blir!
Hoppas att ni har en bra dag alla
Kram