villsågärna38 skrev 2015-05-01 12:41:42 följande:
Johjen - hur går det för er? Har du fått sova nåt? Såg att Lovisa och Adam är mitt i en klängperioder med mer gnäll, sämre sömn osv. Lovisa vaknade ju 5.30 imorse och har bara sovit ett par halvtimmar idag plus varit rättså krävande. Blir säkert tät amning i natt för mig med. Själv med barnen idag och de sover omlott eftersom Lovisa knappt sover alls så jag får igen egen tid alls. Jippie Not!! Sån tur att hon var harmonisk och enkel att söva förra veckan då storasyster var sjuk iaf. Tröstar mig med det.
Kram
Gullig du är som frågar! Adam vaknar fortfarande mycket på natten, runt 3 ggr plus att jag vaknar när jag ska lägga över honom i hans säng efter amningen. Han dreglar mycket och tar sig i munnen och är gnällig så tror säkert det är tänder på g. Fick alvedon idag vid sänggående. Gör i alla fall att han han sover något längre första passet. Fick sova i förmiddags när sambon tog både Adam och hunden och var borta 2 h men kompenserar inte riktigt att alltid bli störd på natten. Hade det ju så bra men en amning per natt, vilken lyx! Vi får hoppas att Adam kommer tillbaka dit.
Såg att det är nu som dom blir mer medvetna att mamma kan försvinna och mer klängiga och gnälliga då. Tycker ändå att Adam är mest glad på dagarna, gnällig när han är trött och hungrig så klart. Hur är det med Lovisa, sover hon fortfarande 3 ggr per dag? Varierar här, ibland 2 och ibland 3, oftast 3. Hoppas du får en ok kväll och natt! Sambon tar Adam imorgon efter morgonamningen så jag får sova då, längtar...
Kram