villsågärna38 skrev 2015-05-11 12:46:57 följande:
Hur mår ni tjejer? Hoppas solen skiner på er alla. Här är det fantastiskt idag. Känns nästan som sommar och körsbärsträden blommar!
Själv har jag haft barnfri förmiddag. Lovisa har varit med sin farmor och farfar och jag har varit hos frisören. Var borta i fyra timmar och det gick hur bra som helst Ammar ju morgon, middag, kväll numera (och på natten såklart) och hon äter bra med annan mat så det funkar jättebra att vara borta några timmar. Ett par timmar till hade också gått utan att pumpa ut tror jag. Även det gick superbra så blev hon jätteglad då jag kom hem igen. Började först gråta då hon hörde min röst (hade inte gråtit alls då jag var iväg) och sen skratta och gosa Ammade sen i 20 minuter och då somnade hon vid bröstet (händer sällan dagtid numera) Man riktigt såg hur hon mös. Lilla snuttan!! Så nu sitter jag i soffan ett tag så hon får ladda lite närhet
Ha en bra dag!
Kram
Vi mår bra! Varit i Gbg i em/kväll och ätit en tidig middag med tjejerna och Adam skötte sig fint! Sambon kunde inte ha honom för han var tvungen att jobba och skönt då att han är ganska så lätt att ha med nuförtiden så man inte behöver missa saker. Lite gröt och byte till pjamas och sen somnade han i bilen på väg hem..
Härligt med frissan och att det gick så bra ned Lovisas barnvakt! Kul också att hon sitter och snart börjar krypa.
. Här håller Adam på och vänder sig för fullt och vi är ju vana att lägga honom på rygg eller mage och så ligger han där men nu får man kolla honom hela tiden för man vet aldrig vad han tar vägen.
Tycker att han börjar sitta bättre och bättre i barnstolen och kan även sitta en kort liten stund framåtlutad och leka tex med något på min tröja när jag sitter framför honom. På fredag ska vi till bvc för att väga och mäta igen och även följa upp 6 månaders kontrollen. Känns ändå som det går framåt!
Kram och god natt!