villsågärna38 skrev 2015-05-28 21:12:43 följande:
Uj, va jobbigt!! Stackars dig. Så var min vinter till och från är barnen var sjuka så förståe precis. Man är så trött att man inte fungerar. Fy, fy va jobbigt!! Lider med dig! Käkade också mkt kolhydrater och drack tonvis med kaffe. Mitt bästa tips är att ligga lite lågt med kaffet på morgonen och så sova med honom på fm och sen dricka espresso gör att orka resten av dan. Lovisa somnade i vagnen el bilen på morgonen då jag lämnade vid 8.30/9 och sen fick jag sova lite ostört. Eller testa ge napp igen kanske? På dagen först för att se om det funkar. Är väldigt glad att Lovisa tar den nu så jag inte behöver vara en snutte på samma sätt. Hoppas du får sova i natt vännen!! Jag håller tummarna för dig. Och snåla inte med Alvedon!! Tänderna och förkylning kan göra ont. T ex ont i halsen och tänder kan de ju känna även då de syns. Märker du att han sover bättre med alvedon och inte behöver tröstäta så har han ju ont. Ge utan att berätta för sambon om det behövs. Adam tar inte skada av någon enstaka alvedon Kram
Gav honom alvedon utan att säga något förut. Ingen idé att ta den diskussionen kände jag. Har märkt att sambon och jag går i klinch när jag är subtilt gnällig och tar på mig offerkoftan och vill lufta saker utan bättre att jag går till handling och ger raka besked. Tex så sa jag förut att jag är väldigt trött så det vore bra om han kunde åka lite senare till jobbet imorgon och ta Adam några timmar på morgonen så jag fick sova. Inga problem!
Tyvärr funkar det inte med napp fortfarande, testade häromdagen. Han leker med den, inget mer.
Kram