Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Underbart Johjen!!! Blir så glad att läsa ditt inlägg
Kram!
Underbart Johjen!!! Blir så glad att läsa ditt inlägg
Kram!
Johjen, förstår precis vad du menar. Har det så varje dag. Yrseln är hemsk och kommer av tröttheten, det svartnar för ögonen och man är nära att trilla ihop.
Styrkekram
Villsågärna har du märkt något av den utvecklingsfas Lovisa, och Adam, är inne i nu? Adam är ju 36 veckor och i boken var det ett stort åskmoln över vecka 36.. Kan ju förklara senaste tidens dåliga sömn!
Glad midsommar fina ni!
Kram
Nu kan jag ansluta mig på riktigt till den här tråden .
Vår lilla Niilo är äntligen här!
Mjölkproduktionen har kommit igång efter intensivt ammande under drygt ett dygn.
Så allt gått bra
Fy Adam ramlade precis ur min säng när vi ammat nu på natten! Helt slut efter ha fixat och donat hela dagen då sambon och Adam är rejält förkylda och somnade till under amningen och vaknade av en duns! Adam trillat ner på golvet då han låg på den sidan. Han började gråta med än gång och verkar inte ha ont när jag tagit på baksidan och somnade snabbt om men orolig nu och får nog ställa klockan och väcka honom emellanåt så jag vet att han är ok.. Det var denna nattens sömn det!
Men usch vad jobbigt vännen! Klart man blir orolig, men det var verkligen en bra tecken att han skrek på en gång. Hoppas resten av natten gick OK och han fortfarande mår bra .
Kram!
Skönt att han mår bra. De är inte lika bräckliga som man tror... Apropå bebisar så rekommenderar jag er varmt att titta på dokumentärer "Våra tv första år" på SVTPlay. En engelsk dokumentär som ser de första två åren ur bebisens perspektiv. Fascinerande!
Vi mår bara bra, just hemkommen från Danderyds Sjukhus, där Victor har vaccinerats mot mässling och röda hund, eftersom vi åker till Frankrike i juli så tyckte vår BVC sköterska att det var bäst att ta den innan. Killen skrek inte ens till när man gav honom sprutan! Men det är klart, det är lättare nu när de inte ännu förstår kopplingen. Hoppas att vi slipper febern, vi får se. Just nu ligger han på golvet och verkar fundera på vilken riktning han ska försöka krypa i
Det är helt fantastiskt hur mycket som har hänt de senaste två veckorna när det gäller motoriken...Från ena dagen till den andra så kunde han bara förflytta sig och är så nöjd när han har lyckats med det.
Hoppas du kommer att kunna vila dig lite under dagen, det är ju riktigt jobbigt att gå runt med huvudvärk.
Kram!
Vad duktig du är på att träna och 4 cm är ju jättebra.
Jag har gått ner 2 kg på 4 veckor men bara 1 cm på midjan. Det är midjan jag vill få tillbaka, har ett midjemått på 82 cm och det är väl inte så roligt. Ska kolla upp mamafitness och se om det är nåt för mig