Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Natten här har varit helt okej, Hedda somnade ganska sent men sen sov hon gott Jag däremot kunde inte somna förrän framåt två-tiden, har fått svårt att sova helt plötsligt, vet inte varför! Irriterande när man har ett barn som sover snällt...
Jobbigt med magstrul Irma, skönt att du mår bättre igen! Och hoppas Adam slipper har alltför ont av tanddebuten idag.
Hedda har börjat med ett nytt ljud, hon låter ungefär som Darth Vader Mycket roligt, skrattar varje gång hon sätter igång.
Hoppas ni får en fin dag, Kram!
Skönt att Hedda sov gott iaf! Victor verkar vara lite lugnare nu som tur är. Kram!
Hej!
Tillbaka till amning var varannan timme hela natten. Vid 3 var hon jätte pigg efter amningen. Jag släkte och vände mig om hon somnade tillslut . Jag som trodde att hon börjat sova bättre. Well... hoppas på en bättre natt i natt. Hon sover mindre på dagen. Runt 2h sammanlagt. Men hon sov kanske lite mer igår?! Sambon är magsjuk så jag har dratt runt hemmet 2 hundar och en bebis Så gott det gått. Så jag vet inte riktigt hur mycket hon sov igår. Hoppas att han mår bättre idag när han vaknar. Han har iaf fått sova haha!! Blir andra bullar när han är frisk kan ni tro
Usch va jobbigt med magen Irma men skönt att Victor sov bra. Spännande om det är en tand på g. Kan du känna nåt ännu?
Här har Lovisa ammat varannan timme i natt med Men nu verkar hela tanden ha spruckit upp så hoppas det blir lugnare i natt. Är ju värst när det spricker. Igår bet hon mig i brößtet också i nån sorts frustration då hon skulle äta. Aj Nu gäller det att bara ge bröstet för mat och inte som leksak, då får hon ta noteringen ist He, he!! Storasyster har haft mardrömmar i natt också, vaknat 3 ggr, så maken också ett vrak. Jämna plågor med andra ord Sen vaknade båda tjejerna 05.30 så jag lär somna vid nattningen ikväll. Gått promenad och varit på mammafika på fm iaf så jag har fått lite energi och positivism. Det blir man ju som tur är piggare av
Ha en skön dag i solen!!
Kram
Kan inte riktigt känna något än, men tycker att det är lite lite hårdare. Vi får se helt enkelt! Usch vilken natt bi fick, förstår att du känner dig slut...tycker också att promenader är uppiggande, även om det känns inte så först
Hoppas ni får en skönare dag och en bättre natt! Kram