Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Kul med ny tråd!
Kul med ny tråd!
Nytt år, ny tråd eller vad brukar jag skriva?!
Välkommen alla som lyckats "klämma ut" era mirakel!
Här kan vi skriva om de hysteriska första veckorna, amningstider, läckande blöjor, nattningsrutiner, hur man lämnar över till partnern så man får sova, ersättning, nappar, flaskor, orakade ben (p.g.a. tidsbrist), you name it!
Skön kväll än så länge. Var tvungen att lägga Victor kl 18 i kväll, då jag hade styrelsemöte halv sju, kom hem halv tio och han hade sovit hela tiden och sover fortfarande
Inte alltid helt lätt med timingen när man har något planerat, så det känns bra när det fungerar och man vågar göra det flera ggr.
I morgon ska vi iväg och träna vovven, hoppas V är lika snäll som sist (sov i vagnen under hela kursen), för stackars hunden behöver lite stimulans just nu! Det får bli amning och blöjbyte i bilen...funkade fint förra gången!
Idag var det rätt kul, hunden hade lagt sig med huvudet i babygymmet bredvid Victor som lekte och så tog Victor tag och grep hunden i huvudet...hunden blev lite ställd, tittade på mig och backade. Sedan gick han och la sig längre bort. Men ingen som helst tecken på att säga till eller så. Väldigt skönt att se!
Annars är de rätt söta tillsammans
Vilka böcker rekommenderar ni att jag ska läsa som förstföderska? Vad har ni för bra tips?
Jösses vad vi alla var produktiva i gamla tråden:
Totalt 11 178 svar och läst 202 514 gånger!
Totalt OT jag vet...