Vi som fått barn efter IVF/ÄD 2014/2015
Kram
Nåväl, nu är det bättre!
Victor verkar väldigt förtjust i smak nummer två som vi började testa, banankompott
Nästa vecka blir det purjolök på smak meny!
Hur mår ni?
Kram
God morgon!
Hoppfulla Fia, vad jobbigt det låter. Hoppas Olles förkylning försvinner fort. Skickar lite styrkekramar!
Bengalen, grattis, skönt att nu slipper ersättningen.
Sillavi, vad roligt att höra ifrån dig och så underbart att Tyra är en nöjd bebis! Som Johjen skrev, bara att njuta!
Lelle, hang in there, det kommer ju att vändas snart. Stora kramar!
Johjen, härligt med Adams nya rytm
Med oss är det bra, Victor var dock pigg som bara den kl halv sex i morse...Skönt med fredag!
Ha det gott alla mammor
Säg den lycka som varar för evigt.. Efter att Adam har sovit bra ett tag har han i natt vaknat flera ggr och vaknar varenda gång jag lägger tillbaka honom i hans säng. I går var han extra klängig också så kanske har han ett större närhetsbehov så här i slutet på Eventfase?
Glad Alla Hjärtans Dag på er!!
Stora kramar
Här har både jag och storasyster blivit dunderförkylda jag känner mig under isen och hon rosslar så mycket igen nu att det är astmaspray två ggr per dygn sen några dar. Stackars liten! Hoppas att vi började i tid den här gången så det inte blir så långdraget. Nu väntar vi bara på att Lovisa blir sjuk hon med. Så rädd för rs-viruset isf så då ska jag åka till vårdcentralen och testa med en gång tror jag. Just in case!
För övrigt har vi en bra dag trots att vi är krassliga. Har blivit bortskämda här idag av maken som hade köpt smycken till alla sina tjejer idag Och jag som bara hade köp blommor till honom. Skäms lite. Men får kompensera annan dag istället
Ha det bra!!
Kram
Irma, Johjen och Bell - tack för era fina ord!! Somnade 19 med Lovisa igår. Så slut. Och i natt har hennes förkylning brutit ut. Lilla tjejen! Hon har legat på min arm eller på sidan bredvid mig i natt men vi har ändå sovit bra. Ammat två ggr. Blev rossligt först runt 05 och då har hon legat på mitt bröst sen dess för att få riktigt mycket lutning (jag nästan sitter i sängen) och då har det lättat så hon kunnat sova. Och jag med till och från Hoppas på kort och enkel förkylning. Jag känner mig faktiskt bättre idag och började känna av detta i torsdags så blir kanske kortvarigt om vi har tur.
Hoppas ni sovit gott i natt!!
Kram
Hej tjejer!
Hur har er natt varit? Jobbigt här Lilla Lovisa har varit så rosslig. Låtit som ett tröskverk och haft svårt att äta trots att kag sköljt med koksalt. Ska köpa avsvällande Nezeril idag och prata med vårdcentralen. Själv har jag inte sovit typ alls Blä!! Så rädd att det är rs.
Kram